Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har ett litet timglas som vänds med stort allvar. Som avslutning ryter vi som tigrar och visar alla tänder, sen får hon borsta själv en stund.
En period fick hon borsta på mig när jag borstade hennes tänder, också bra sysselsättning.
När Milton var drygt 2 år var han helt hopplös. Vi hade testat allt (kändes det som i alla fall) utom att tvinga sig på honom, vilket aldrig var ett alternativ, och en dag orkade jag bara inte mer. Så jag väntade ut honom.
I närmare två timmar satt vi första kvällen innan han gav med sig och jag fick borsta, en halvtimme morgonen efter och drygt en timme den kvällen. Efter det har tandborstningen gått relativt problemfritt, och de gånger han inte vill går det att leka fram det.
En period ville han borsta tänderna tillsammans med katten i appen Talking Ginger. Där finns en tidsstapel som räknar ner samtidigt som katten gör lite roliga ljud när den borstar tänderna.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.