Snurrfian
Moderator
Sv: Ungjävlen sover fan aldrig...
Är det just nu som det är extra jobbigt eller har det varit så hela tiden? Hur ser det ut på tandfronten? Jag vet att mina barn har varit helt "omöjliga" jag har funderat på om de håller på att bli sjuka osv och så har en liten tand dykt upp och allt har lugnat ner sig igen.
Sen är det väl en extra jobbig fas vid 9 mån, separationer kan vara extremt jobbiga för barnet och vill därför inte somna för att de inte vill vara ifrån.
Förutom att jag tycker hon är jobbig att lägga har jag inga problem alls med att vara ensam med barnen, de roar varandra väldigt bra. Visst är minsta klängig, men jag sitter på golvet hela tiden så finns jag där för båda.
Angående mängden sömn så ge dig nu. Vi kan väl utgå ifrån att jag faktiskt känner mitt barn så pass väl att jag ser på henne när hon är trött? Sänka förhoppningarna? Det är inte så att jag går och hoppas på att barnen ska sova så mycket som möjligt på dagarna så att jag ska få lugn och ro, men gnälliga trötta barn vill jag inte ha vakna.
Är det just nu som det är extra jobbigt eller har det varit så hela tiden? Hur ser det ut på tandfronten? Jag vet att mina barn har varit helt "omöjliga" jag har funderat på om de håller på att bli sjuka osv och så har en liten tand dykt upp och allt har lugnat ner sig igen.
Sen är det väl en extra jobbig fas vid 9 mån, separationer kan vara extremt jobbiga för barnet och vill därför inte somna för att de inte vill vara ifrån.