Är vi för snabba?

Sv: Är vi för snabba?

Enda tveksamheten över graviditeten är nog det jag tror många känner, att det är så stort att man är rädd att inte räcka till.

Jag borde ju inte bry mig om vad andra tycker om hur vi väljer att göra men av någon anledning började jag oroa mig för det. Märkligt, för det är inte likt mig. Har alltid gått min väg utan att oroa mig för vad andra tycker.

Fortsätt med det nu oxå tycker jag!! Om du o din sambo är glada över det hela så var det och strunta i om någon ev tycker det har gått fort. SÅ fort låter det ju dessutom inte som, ni har ändå varit ett par ett år och bor tillsammans, det är ju inte en grav efter ett ONS vi pratar om.

Att det känns stort och lite osäkert att få veta att man väntar barn är nog något många upplever, även om de varit tillsammans länge.

Lycka till!

Äh kör ditt race :)

Mina päron förlovade sig efter ½ år, ½ år senare gifte som sig, 1 år senare kom jag och 17 månader efter min kom min bror. De har nu vart gifta i 22 år :)

Jag har vänner som blivit ihop, skaffat hus, barn, bil och hund ihop inom loppet av två år, det tyckte jag var snabbt men det är ju upp till dem eller er i det här fallet :) Trots att ett par har varit ihop i flera år är det inte alltid det håller när barnet/barnen kommer eller andra större förändringar sker. Personligen tycker jag att det är bra att noja över barnet, det är många som skaffar barn och sedan inte bryr sig om dess välbefinnande, det låter inte som att ni skulle bli sådana föräldrar i alla fall :)

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 498
Senast: Badger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 645
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 713
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar