Nej men vad smart att köra stolen i disken!Apropå det, en plastskiva från Ikea för skrivbordsstol under matstolen är oxå ett lifehack. Och antilop såklart som kan köras i diskmaskinen efter kvällsmålet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej men vad smart att köra stolen i disken!Apropå det, en plastskiva från Ikea för skrivbordsstol under matstolen är oxå ett lifehack. Och antilop såklart som kan köras i diskmaskinen efter kvällsmålet!
Jag blir alltid så förvånad över att inte alla gör det . Nu är den tiden över för oss..Nej men vad smart att köra stolen i disken!
Ah!Så är det nog! Nu när jag ammar nyfödd och har en sjövild ettåring som varken lyssnar till bön eller befallning är det dock ett bra knep för att överleva
Apropå det, en plastskiva från Ikea för skrivbordsstol under matstolen är oxå ett lifehack.
Ja det är bra att ha koll på! Tyckte det syntes hyfsat tydligt när det spillts vätska men det beror nog på vilket golv man har!Så hade vi med, men upptäckte efter ett tag att det kom in vatten mellan skiva och golv utan att vi märkte det. Så heads up för det bara!
Skaffa en sån låda som katten hoppar in i uppifrån. Det har jag för att förhindra hundarnas bajskalas, borde funka på barn ocksåÅh gud, jag hade helt förträngt att vi har kattlåda i badrummet eftersom min katt vägrar lådan men är ju bra att han har tillgång till den omifallatt... Nu låste du upp en ny noja för mig.
Smart! Men frågan är om min katt listar ut hur den funkar. Han är jäkligt söt men inte alltid så smart. Lite som sin matteSkaffa en sån låda som katten hoppar in i uppifrån. Det har jag för att förhindra hundarnas bajskalas, borde funka på barn också
Tänkte precis tipsa om det! Skaffade för några år sedan för hundens skull och tror det kommer funka bra nu med barn också. Mina katter lärde sig snabbt och den ena var definitivt inte så klyftig annars, hemskt älskvärd var han dock.Skaffa en sån låda som katten hoppar in i uppifrån. Det har jag för att förhindra hundarnas bajskalas, borde funka på barn också
Alla mina har fattat hittills!Smart! Men frågan är om min katt listar ut hur den funkar. Han är jäkligt söt men inte alltid så smart. Lite som sin matte
Och @Hedblomster då finns det hopp om att Jack fattar med. Eller så tar jag helt enkelt bort lådan eftersom den vara står där och inte används ändå.Alla mina har fattat hittills!
Vänta, va? Robotkattlåda som tömmer sig själv? Känner att det här platsar i wtf-tråden....och på kattlådetemat kan jag tillägga att vår robot-kattlåda som tömmer sig själv har underlättat enormt sedan bebis kom och man kanske inte har tid eller händer över för att tömma kattlådan 2 ggr/dag. Svindyr dock, men värd det för oss. Kattmaten har vi gömt i ett skåp med kattlucka i, så där kommer vårt barn inte in - skönt att slippa passa så att hon inte sätter torrfoder i halsen!
Min katt är tyvärr dum som ett spån, vi kan inte ens ha plastluckorna på på de vanliga kattlådornaSkaffa en sån låda som katten hoppar in i uppifrån. Det har jag för att förhindra hundarnas bajskalas, borde funka på barn också
Det var faktiskt smart! Sånt brunt lite tjockare eller?Kom på en grej! Mina kompisar använde sådant där flyttpapper (typ 1x1m eller vad de är) när det var dags för mat. De la ett papper under barnmatstolen, sedan efter måltiden var det bara att vika ihop pappret och slänga. Bara stolen som behövde torkas av efter måltid, så smidigt!
Tror det finns lite olika sorter. Sådant papper flyttgubbar har för att packa tallrikar iDet var faktiskt smart! Sånt brunt lite tjockare eller?
Haha, exakt så känner jag också. Min sambo suckade häromdagen om hur länge man egentligen ska behöva skura väggarna efter de ätit .Ibland undrar jag vad folk har för ordningssamma barn som klarar sig med nåt underlägg precis under stolen. Själv skulle jag behöva täcka halva köksgolvet för att det skulle vara värt det (vi har hund istället ).
Vårat är mest för vätska då vi har parkett från 40-talet i hela lägenheten . Tar inte emot majskorn, ris, pasta osv tyvärrIbland undrar jag vad folk har för ordningssamma barn som klarar sig med nåt underlägg precis under stolen. Själv skulle jag behöva täcka halva köksgolvet för att det skulle vara värt det (vi har hund istället ).