Upp eller ner

Går katten upp eller ner?

Röster: 24 49,0%
  • Ner

Röster: 25 51,0%

• Antal omröstningsdeltagare
    49

karamelldrottningen

Trådstartare
Går katten upp eller ner?
IMG_0122.webp

Ner. Med hänsyn till kanten på trappstegen så säger jag ner. Trappsteg kan ju sticka ut en bit (och för att se det måste man vara nedanför trappan) men brukar inte enligt mig sticka upp/ha en upphöjning på trappstegens ovansida/där man går.

Ner. Med hänsyn till kanten på trappstegen så säger jag ner. Trappsteg kan ju sticka ut en bit (och för att se det måste man vara nedanför trappan) men brukar inte enligt mig sticka upp/ha en upphöjning på trappstegens ovansida/där man går.
Det var min tanke också. Himla märklig "läpp" på trappstegen om katten är på väg upp.
Det är någonting i kattens momentum som känns mer nedåt också.

Det var min tanke också. Himla märklig "läpp" på trappstegen om katten är på väg upp.
Det är någonting i kattens momentum som känns mer nedåt också.
Själv tycker jag katten ser väldigt framgång ut för att gå ner?
Jag säger alltså upp!

Själv tycker jag katten ser väldigt framgång ut för att gå ner?
Jag säger alltså upp!
Jag tycker frambenet ser rakt ut, redo att ta emot vikt snarare än böjt och lyft för att kliva uppåt. :DBildkvaliteten är ju dock dålig så det går inte se ordentligt!

Liknande trådar

Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 81 82 83
Svar
1 649
· Visningar
54 659
Senast: Sirap
·
Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
712
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Har fått hem Miscantusplantor som jag beställt. Det stod i beställningen att de inte skulle levereras förrän efter 17 mars, men de kom...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Tajger
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter En av livets många frågor … 🤔 2 3
Svar
53
· Visningar
1 541