Sitter en häger på taket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min har haft fång så jag har heller inte ute på sommarnätter.Har ni inte häst ute om nätterna på sommaren?![]()
Samma här. Mina är inne på nätterna året runt.Min har haft fång så jag har heller inte ute på sommarnätter.
Vägbeskrivning var återvinningen krokek.
Men du är ju svår att ha koll på om du springer runt ju!!Går här och pysslar och tjurar lite över att torktumlaren bråkar om att torka en lätt filt. Sluta tjura och bara gör för farao. Filter är tomt, vattenbehållaren är tomt, vad bråkar du om?! Har mer att tvätta och torka, orkar inte med krångel.
Fixar min spellista samtidigt. Upptäckte just Ocie Elliott. Riktigt bra. Det är det jag gillar med Youtube, man snubblar över nya personer och ny typ av musik hela tiden. Näst senaste fyndet var Marc Scibilia och låten More to this, som jag verkligen fastnade för. Texten!
Plockade nyss undan mössor, vantar och halsdukar- och dubbar till skorna! Får köpa nya nästa år också. Ena hunden uppskattar inte mitt pinnande fram och tillbaka, upp och ner för stolar osv, hon tycker jag borde vara stilla. Andra hunden gav mig en blick, en suck och gick in i sovrummet till sitt hörn för att få lugn och ro. Förlåt mig ers högheter, att jag vårpysslar och städarDet kan ju vara så att ni har pälsat ner också och att filtarna jag tvättar luktar HUND?!
Jag har skjutit på häckklippning hela em, har bakat 2 kakor, målat innertrappan, gett jordgubbarna kalk o mera jord för någon.....åt kalkenKnatade upp till syrummet full av energi., här ska städas!
Men när jag väl kom hit fastnade jag i Buketräsket och en viss ovilja att ta tag i någonting alls. Skjuter nog på städningen. Igen.
Ska nog sy en liten t-shirt istället. Det är roligare.