Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hålls det nära djurparken runt naturreservatet eller längre bort mot nävekvarns-hållet?Sitter i Kolmården (inte djurparken) och väntar på 4 st orienterare. Sitter längs med målrakan så behöver inte ens ställa mig upp...
Har ni inte häst ute om nätterna på sommaren?Har varit och köpt hem en pall spån, så nu klarar vi oss över sommaren! Ska strax cykla till stadsbibblan där de har Mytologifest. Bla så ska det vara föreläsning med Ingela Korsell som dottern är taggad på![]()
Vi var sena men före dej iaf heheTog en orimligt (eller kanske rimligt?) lång sovmorgon. Äter frukost nu![]()
Typ mål är nära motorvägen.Hålls det nära djurparken runt naturreservatet eller längre bort mot nävekvarns-hållet?![]()
Mina hästar tillbringar mer tid inne sommartid än vintertid pga insektsrrycketHar ni inte häst ute om nätterna på sommaren?![]()
Nej, han sover inne. Ser ingen anledning att ha hästen ute dygnet runt om man har en tävlingsplanering att följaHar ni inte häst ute om nätterna på sommaren?![]()
Aha förstårNej, han sover inne. Ser ingen anledning att ha hästen ute dygnet runt om man har en tävlingsplanering att följa![]()
Sant. Vi har hästarna utmed sjön så blir mycket mygg men allt som oftast går det en bris som sveper bort dem, massa mygg i stallbyggnaden nu istället =/. Men jo sol/värme och insekter kan absolut påverka utetiden!Mina hästar tillbringar mer tid inne sommartid än vintertid pga insektsrrycket
De är ute mest just nu faktiskt
OkejTyp mål är nära motorvägen.