Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, hon gillar att ligga bredvid, svårt när jag rör på mig juMen du är ju svår att ha koll på om du springer runt ju!!
Älskar Jurassic Park! Första är förstås bäst, men klart jag sett alla och ska se den nya som kommer även om jag inte har höga tankar om den. Men förstaLagt mig efter en kort kissrunda. Tagit en insomningstablett och ska fortsätta titta lite på Jurassic innan de försvinner igen från Netflix.
Vichyvatten ska det vara - inte vanligt bubbel.Blää! Men jag gör vad som helst nu... får inhandla efter jobbet![]()
Sorry @Hoarfrost , inser att jag var typ nr 543 på bollen...Vichyvatten ska det vara - inte vanligt bubbel.
Alltså, det är lite märkligt ändå. Jag blir 45 år i maj, men sedan den dag jag såg Jurassic Park första gången för många år sedan som tonåring har jag älskat dinosaurier. Det är djur som inte ens finns. De har inte päls. De såg inte ens ut som i filmerna egentligen. Krokodiler och alligatorer är ju närmast lika dem i dag typ, kan man beskriva dem som vackra eller söta? Jag vet inte, kan inte svara ja, men inte heller nej? Filmernas velociraptor (vilket egentligen mer är deinochynus) är mina favoriter och växtätarna brachiosaurus, de första för de verkar så otroligt smarta, snabba och häftiga och de senare för de verkar så kloka och vänliga, elefantlika på något vis.Älskar Jurassic Park! Första är förstås bäst, men klart jag sett alla och ska se den nya som kommer även om jag inte har höga tankar om den. Men första![]()
För några år sen gick första Jurassic på tv, och jag trodde att barnet som älskar skräck och action skulle gilla den. Men nä, istället för att göra mig besviken så messar hon sin mormor och klagar på att jag tvingar henne att titta på en jätteläskig dinosauriefilmÄlskar Jurassic Park! Första är förstås bäst, men klart jag sett alla och ska se den nya som kommer även om jag inte har höga tankar om den. Men första![]()
För några år sen gick första Jurassic på tv, och jag trodde att barnet som älskar skräck och action skulle gilla den. Men nä, istället för att göra mig besviken så messar hon sin mormor och klagar på att jag tvingar henne att titta på en jätteläskig dinosauriefilmdet här är alltså barnet som idag slukar allt vad dystopi och skräck är, men dinosaurier var för mycket
![]()
Då gör du en orosanmälan till släktingens kommun och berättar för de att denne är sjuk i det och det och du orkar inte mer. Sen berättar du för släktingen att du inte orkar mer och att denne måste skaffa hjälp. Ge den lite nummer den kan ringa för att få hjälp.Jag orkar inte - det här kanske passar bättre i störningstråden. Avskyr min nya läsplatta som är mycket bredare än den andra och har några idiotiska knappar även om man fortfarande kan köra touch screen. Visst den har betydligt mer minne, men känns inte bekväm. Men jag får bara inte igång den gamla, som jag just köpte nytt fodral till dessutom. Så har fått beställa ny skyddsfilm och fodral. Den gamla är dessutom nio, tio år så den tillverkas inte längre.
Jag känner mig så hjälplös med min lilla mamma så långt borta. Funderar allvarligt på att försöka hitta en billig biljett och åka ner. Min galna släkting som tycker synd om alla andra driver mig till vansinne. Allt jag gör blir fel eller så har hen glömt att hen klagat på att hen inte har har något och det senare visare sig att det har hen visst efter att jag jagat runt och försökt se till att hen får det.
Jo, jag vet att hen är sjuk och har dödsångest men just nu, om det är så synd om alla andra, som hen inte pratat med på 3+ år, låt dem då ta över. Nähä, det är jag som drar lasset. Känner att jag snart inte orkar mer.
Inget fan av det heller tyvärrTa henne till Pallen (dvs Paleontologen) pronto!![]()