Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Engelska.Funderar på att köpa Fourth Wing, men frågan är om man ska läsa den på svenska eller engelska. Någon som läst den? Vad rekommenderar ni?
Grattis!!Nu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()
Åhå är det själva saltet? Skönt att slippa bubbelvatten.![]()
Det tog hårdare än jag troddeMarodören sover och han ska minsann bli frölundait som mamma men ja sambon har varit sååå nervös!
Jag beklagar ert uttåg @Malin_L
Ni var ju så nära!Det tog hårdare än jag trodde![]()
Fick krypa till korset och tagit en tramadol.Lagt mig igen, alla är utfodrade och det blev bara en kort kissrunda med vov. Tagit två alvedon, vill inte äta något starkare om jag kan undvika men har nog överansträngt mig idag i rena lyckan att jag äntligen kan ta mig ut. Mest förvånad är jag över att jag fått träningsvärk i vadmuskel i benet som är oskadat.
Det ska vara vishyvattenBlää! Men jag gör vad som helst nu... får inhandla efter jobbet![]()
Klockan hann ramla iväg till en ny dag så ett sent grattis! Hoppas du haft en härlig kvällNu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()