Vad gör vi? Del CCXI

Jobbade fram till lunch, sen har vi varit ute i det fina vädret! :)
Jag har släpat fram alla utemöbler och dynor samt krattat upp löv på gräsmattan utanför ytterdörren. Sambon har skyfflat skit i stallet och kört ut det till trädgårdslandet vi håller på att anlägga :)

En riktigt härlig eftermiddag :)

Bad om en tid till vårdcentralens psykolog också idag. Förväntade mig att det skulle vara kö eftersom det i princip alltid är kö till det. Men läkaren sa att jag kan tala om vilken vecka jag vill komma så löser de en tid den veckan. Det har ingen kö till det. Min vårdcentral är så bra på det sättet och var en bra läkare jag träffade idag.

Jag anvander en "garlic twister" som mosar vitloken och ar enklast i varlden att anvanda, nar Jag anvander mycket vitlok, ginger, eller vad det ar. Bilden kommer fran Walmart som tar $5 USD for en sadan har. Jag har gett en till alla Jag kanner nastan :p och vi ar alla overens att de ar overlagsna alla andra satt att hacka/mosa vitlok.
En vitlok hackar jag ... mer sa anvander jag min twister.

Visa bifogad fil 165415
Den kostar 12kr på Temu, skitbra!

Jobbat och haft photoshoot när jag kom hem. Nu är jag helt sopslut! 😅 Funderar på om jag ska unna mig kinamat eller om jag ska äta min sallad. 🙄

Denna arbetsveckan har känts väldigt lång, så är tacksam för helg nu! Inga fasta planer för morgondagen, men på söndag ska jag hjälpa till på hopptävling en stund. Blir trevligt tänker jag

Orolig för två olika vänner som jag inte får kontakt med. Den ena mer än den andra.. avskyr maktlösheten i att misstänka att andra mår dåligt och inte kunna göra något åt det..

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
66 823
Senast: tanten
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
403
Senast: zassoo
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer. 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
62 404
  • Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
59 436

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka