Grattis! Ha en fin kväll!Nu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis! Ha en fin kväll!Nu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()
Ja, särskilt vischyvatten då @HoarfrostGurgla med bubbelvatten kan fungera mot svamp i munnen också![]()
Men grattis!Nu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()
Den kostar 12kr på Temu, skitbra!Jag anvander en "garlic twister" som mosar vitloken och ar enklast i varlden att anvanda, nar Jag anvander mycket vitlok, ginger, eller vad det ar. Bilden kommer fran Walmart som tar $5 USD for en sadan har. Jag har gett en till alla Jag kanner nastanoch vi ar alla overens att de ar overlagsna alla andra satt att hacka/mosa vitlok.
En vitlok hackar jag ... mer sa anvander jag min twister.
Visa bifogad fil 165415
Grattis!Nu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()
Köp vichyvatten då, eller lägg till lite salt själv.
Åhå är det själva saltet? Skönt att slippa bubbelvatten.Ja, särskilt vischyvatten då @Hoarfrost
Grattis!Nu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()
Skulle tro det då det ju sägs ha högre salthalt och är främst det som brukar rekommenderas som egenvårdsförslag vid svamp i munnenÅhå är det själva saltet? Skönt att slippa bubbelvatten.![]()
Oj hoppsanVarit ute hela dagen. Blivit solbränd
Blir lamm varje dag mest va?Idag blir det lamm. Måste dock hacka en massa vitlök. Avskyr det. Funderar på om det är värt att köpa en vitlökshackare.
Unna dig!Jobbat och haft photoshoot när jag kom hem. Nu är jag helt sopslut!Funderar på om jag ska unna mig kinamat eller om jag ska äta min sallad.
![]()
Grattis på din dag!Nu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()
Här blev det hemmagjord schnitzel hemmagjord bea och strips. Vi brukar banka 2-3 ytterfiler panera och lägga I frysen.Jobbat och haft photoshoot när jag kom hem. Nu är jag helt sopslut!Funderar på om jag ska unna mig kinamat eller om jag ska äta min sallad.
![]()