Hade jag varit hos pojkvännen så hade det garanterat blivit schnitzel. En ny favorit!Här blev det hemmagjord schnitzel hemmagjord bea och strips. Vi brukar banka 2-3 ytterfiler panera och lägga I frysen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade jag varit hos pojkvännen så hade det garanterat blivit schnitzel. En ny favorit!Här blev det hemmagjord schnitzel hemmagjord bea och strips. Vi brukar banka 2-3 ytterfiler panera och lägga I frysen.
Blir lamm varje dag mest va?förlåt, kunde inte låta bli
. Skaffa vitlökspress? Sån här vi
![]()
Aha då förstår jagJag har en press men vill ha något som hackar. Jooo, det är mycket lamm. Jag har pippi på extrapris och det har haft lammstek ett antal gånger på extrapris. Men nu är det slut på att köpa mer tills sista steken är uppäten
Det tar bara så förbaskat lång tid att äta upp en lammstek när man är en person + katt.
Dela den innan inflygning. Det gör vi som är två.Jag har en press men vill ha något som hackar. Jooo, det är mycket lamm. Jag har pippi på extrapris och det har haft lammstek ett antal gånger på extrapris. Men nu är det slut på att köpa mer tills sista steken är uppäten
Det tar bara så förbaskat lång tid att äta upp en lammstek när man är en person + katt.
Går det att göra något mer på lammsteken? Lammgryta, kanske? Så det blir lite variationJag har en press men vill ha något som hackar. Jooo, det är mycket lamm. Jag har pippi på extrapris och det har haft lammstek ett antal gånger på extrapris. Men nu är det slut på att köpa mer tills sista steken är uppäten
InflygningDela den innan inflygning. Det gör vi som är två.
Du får skaffa dig en sågDen är fryst när jag köper den.
Grattis på födelsedagenNu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()
Nu är det helg! Jag fyller år idag så nu ska jag hem och äta tårta![]()