Jag vill känna mig ”hel” hemma också, för känslans skull.Jag har ett gäng hemmakläder som.är urtvättade och med hål. Offentligt väljer jag givetvis hela och rena kläder. Hemma spelar det ju ingen roll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill känna mig ”hel” hemma också, för känslans skull.Jag har ett gäng hemmakläder som.är urtvättade och med hål. Offentligt väljer jag givetvis hela och rena kläder. Hemma spelar det ju ingen roll.
Men hål i strumpan känner jag inte av förrän jag har skor på mig. För mig blir det till 90% i hälen.Jag vill känna mig ”hel” hemma också, för känslans skull.
Uuh! Jag skulle bli tokig på sömmarna.Syr ihop och använder igen. Brukar funka 3-4 gånger innan det är dags att slänga, när materialet är tunt och slitet. Syr igen hål i strumpor flera gånger i månaden.
Nu gällde det inte strumpor, det jag svarade på. Läs igen tack.Men hål i strumpan känner jag inte av förrän jag har skor på mig. För mig blir det till 90% i hälen.
Äsch, de märks inte på mina strumpor i alla fall. Beror säkert på sort av strumpa, var hålen brukar bli och hur noga man syr - efter att ha lagat 489 strumpor så sitter det i ryggmärgen. Men att tredubbla användningstiden för dem sitter fint på andra sätt också.Uuh! Jag skulle bli tokig på sömmarna.![]()
Beror på hur illa det ärEn av livets många frågor …![]()
På jeans är det ju det nu och då, att vissa måste köpa dem slitna påverkar ju inte att det också är ok att ha genuint slitnaNär har kläder som är söndriga av genuint slitage från användning varit mode?
Man syr inte så att det blir knöl och söm om man inte villUuh! Jag skulle bli tokig på sömmarna.![]()
Tog ett tag för mig att kopplaEller avsaknad av helheten![]()
Det verkar ha med att han/man inte gillar att det stramar över vaden. Så det är ett sätt att göra strumpan större och inte så tight. Enligt länken du skickade med. Jag har en svärmor som inte klarar av strumpor som sitter åt, hon klipper alltid av resåren på strumpan.Jo inom fotboll är det trendigt
Här ser vi Jude Bellingham som borde ha råd med nya strumpor på sin lön men nej han använder sina håliga
Visa bifogad fil 164656
https://www.svt.se/sport/fotboll/markliga-trenden-i-fotbollsvarlden-sonderklippta-strumpor
Det har nåt med "känslan" över vadmusklerna att göra tydligen![]()