fritidssysselsättning? intressen?

Sv: fritidssysselsättning? intressen?

Om sonen älskar ponnyn men vuxit ur den är det väl ett perfekt tillfälle att trickträna den? Vet att en gammal hovis son köpte en liten ponny för egna sparpengar som kunde massa tuffa tricks. Det var mer hund än häst av den ponnyn :D bordr ju funka även om ponnyn är äldre?

*fnissar lite*
Tanken är absolut jättegod :love: och jag önskar att det vore genomförbart, problemet är bara att den där gamla ponnyn inte är särskilt samarbetsvillig överhuvudtaget... :crazy: Sen är det också så att även om sonen älskar ponnyn så är han inte särskilt ihärdig med att pyssla med den. Det är liksom inte saker som hänger ihop i sonens värld, han kan avguda ponnyn på avstånd.

He he, du får skaffa vit färg och färga den svarta i rätt sorts mönster så kanske han tar den av bara farten !

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 186
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
634
Senast: miumiu
·
Hundavel & Ras Då min cockerhane börjar bli till åren(blir 9 i år) så har jag börjat fundera på att skaffa en till inom några år som kan "möta" upp när...
2
Svar
23
· Visningar
3 380
Senast: ako
·
Hästmänniskan Min dotter är 5 år och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin ålder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 128
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar