Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att de korrigerar sitsen på barnen ifall de sitter fel, för det är supersvårt att få bort sedan!Känns lite vanskligt att bara leda i grimma tycker jag.
Ni vars (mindre) barn rider, hur är det upplagt? Och vad kostar det?
Båda mina pojkar tycker att det är kul att rida och brukar hänga med mig och rida på min häst ibland. Han är ju dock alldeles för stor för dem (drygt 150 cm) så de får ju mest skritta runt (stora killen travar också och har galopperat en gång). Har funderat på ridskola, men på vår närmaste är det antingen ren ponnyridning med ledare eller så börjar det med en "hästvettskurs" som endast är hästskötsel. Jag skulle vilja ha ett alternativ som innebär att de får prova på att rida mer på riktigt, på ponnyer i deras storlek.
Ni vars (mindre) barn rider, hur är det upplagt?
Ni vars (mindre) barn rider, hur är det upplagt? Och vad kostar det?
Båda mina pojkar tycker att det är kul att rida och brukar hänga med mig och rida på min häst ibland. Han är ju dock alldeles för stor för dem (drygt 150 cm) så de får ju mest skritta runt (stora killen travar också och har galopperat en gång). Har funderat på ridskola, men på vår närmaste är det antingen ren ponnyridning med ledare eller så börjar det med en "hästvettskurs" som endast är hästskötsel. Jag skulle vilja ha ett alternativ som innebär att de får prova på att rida mer på riktigt, på ponnyer i deras storlek.
Valet och kvalet har drabbat mig.
Någon som har erfarenheter av Knatteskutt? Är det kul, eller bara effektiv marknadsföring och en ful t-shirt?
KL
Ja jag vet inte jag....min son blir fem i januari och jag tycker det känns lite tidigt att börja skola in honom i det här kalenderlivet som vi vuxna är så förjusta i. Blir det inte för mkt intryck om de först är på förskola (min son går nästan heltid) och sen aktiviteter på fritiden? Det känns som han inte orkar med det riktigt, men samtidigt så verkar ju många barn tycka att det är väldigt kul? Jag har också funderat på gympa, men det känns som pulkaåkningen och skogspromenaderna vi redan gör räcker? Hur resonerar ni andra?
Tillfälle 1: Introduktion och lekar
Tillfälle 2: Fotboll (Ute)
Tillfälle 3: Orientering (Ute)
Tillfälle 4: Handboll
Tillfälle 5: Friidrott
Tillfälle 6: Basket
Tillfälle 7: Brottning
Tillfälle 8: Volleyboll
Tillfälle 9: Gymnastik
Tillfälle 10: Avslutning