Syskonvagn(ar?)

Sv: Syskonvagn(ar?)

Kunde vara jag som skrev det. Använde min Babytravel hur mycket som helst när barnen åkte vagn. Vi tog oss enkelt fram med två barn i vagnen där de med bara en singelvagn kämpade som bara den för att orka köra.

Gick in i vår lille Toyota Prius och lämnade även plats åt nån väska.
 
Sv: Syskonvagn(ar?)

Kl.

Vilken ålderskillnad har era barn?
Funderar på om det är helt onödigt att skaffa syskonbarn?
Har ett barn född jan -11 och kommer få ett syskon i slutet utav april -14 så hon kommer ju vara 3 år och 3mån när bebisen kommer.
Men vill ju gärna kunna ta ordentliga promenader med dom och det blir det ju inte om hon ska gå själv (tempomässigt alltså) men samtidigt kommer hon ju vara för liten för att orka gå ca milen själv heller och det jan ju inte räcka med ståbräda eller? Är det ens bekvämt med ståbräda för ens egna del? Hoppas på lite kloka svar ;) kanske är bäst att avvakta och köpa om behovet uppkommer men vissa som kommer ut är ju så billiga nämligen ;)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Inför sonens ankomst köpte vi en begagnad barnvagn av en kompis, Teutonia Mistral S. Den har funkat helt okej i snart 9 månader men den...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 208
Senast: Anemone
·
Övr. Barn Om några månader så kommer vår nya familjemedlem till världen och det börjar bli dags att ta tag i barnvagnsinförskaffandet. Men det är...
Svar
19
· Visningar
2 193
Senast: ako
·
Småbarn Hej! Nu behöver jag er hjälp i valet av syskonvagn. Barn nummer två kommer i maj och det kommer skilja drygt ett år mellan barnen. Vi...
Svar
17
· Visningar
1 600
Senast: majola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Senast tagna bilden XV
  • Utställnings frågor

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp