Sommarföräldrar 2013

Sv: Sommarföräldrar 2013

Vilken sötnos och tänder har han fått också!

Mitt troll dreglar mängder så det kanske är på gång.
b5acfd95-f127-466a-a152-eb5aa58f78f0_zps05ba7e6b.jpg

Senast ändrad:

Vad söt :) Sitter han stadigt? Niki kan sitta kanske 5-10 sekunder, sen får hon syn på något och då följer kroppen efter :p Hon är 5,5 månad nu. Vad fort det går..

Om en månad ska jag börja jobba 25% Tror det blir bra för mig att komma hemmifrån lite för jag blir så odräglig av att bara gå hemma och bra för sambon att få vara själv med Niki.
Hur länge ska ni andra vara föräldralediga och hur har ni tänkt med förskola sen?
Min sambo tycker nog att hon kan börja till hösten men jag skulle nog vilja vänta tills hon är 1,5.

Vad söt han är, gott med kläder :)
Niki dreglar också massor men än verkar det inte vara några tänder på gång.

Hade missat att det var nya svar i tråden.

Jag tror bara att jag kommer att vara fl tills nästa höst. Då hade jag tänkt att göra klart min utbildning. Känns egentligen lite tidigt att han får börja på förskola så tidigt men ev kan sambon vara hemma någon månad. Men det kanske borde vara dags att söka förskola nu?

Hur har ni det annars? E har börjat sitta lite själv. Men krypa verkar han inte vilja göra än. Mat får han ca en gång om dagen antingen någon burk eller lite gröt. Tänkte att jag skulle göra lite egna puréer nu när jag har fått ev stavmixer. Favoritmaten hittills har varit helt vanlig mosad potatis. Den är säkert godast eftersom den kommer från min tallrik ;)

Idag har vi fått en massa snö så i morgon funderar jag på om vi ska testa pulkan som han fick i julklapp :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har sådan beslutsångest och behöver skriva av mig, och kanske bolla med någon... Jag är 28 år, har heltidsjobb och två hundar av...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 747
Senast: Efwa
·
Övr. Barn Var lite osäker på var jag skulle lägga den här tråden, men hoppas att det finns studenter eller f.d. studenter som är föräldrar och som...
Svar
13
· Visningar
1 895
Senast: ako
·
A
Gravid - 1år NU har jag (vi) satt oss ordentligt på pottkanten. Eller också är det bara jag som förstorar. Känner mig inte riktigt bekväm i...
Svar
13
· Visningar
2 665
Senast: havreflinga
·
N
Övr. Barn I nära ett år nu har min barnlängtan eskalerat rejält. Den startade så sakta när en nära vän blev gravid och jag fick följa hennes...
2
Svar
25
· Visningar
2 370
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar