Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag fick idag veta att jag väntar en liten elefant (stor bebis) och det har gett mig ganska rejält med panik. Fick prata med en läkare...
2
Svar
30
· Visningar
6 370
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Nu behöver jag era tips. Jag kan INTE bara gilla läget och vänta längre, jag får panik! Jag kan inte andas, jag får inte sova, jag kan...
Svar
13
· Visningar
2 326
Småbarn Köpte en lära gå vagn till sonen på ett år. Han har blivit mycket intresserad av att gå nu så jag tyckte det var dags. Men denna bara...
Svar
19
· Visningar
9 676
Småbarn Min 1,5 åring älskar att trycka och vrida på knappar och nu har han hittat spisen! Det ska finnas barnspärr på spisen men hur funkar...
Svar
6
· Visningar
3 504
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Finns det någon här som har ovanstående bilar? Vi har idag en ford mondeo, men det är trångt med två barn (en i babyskydd o en...
2
Svar
22
· Visningar
7 844
Småbarn Många har börjat prata om att min brorson snart 12mån är sen i utvecklingen... Om det är ngt fel så kommer självklart ALLA att tycka...
2
Svar
22
· Visningar
9 058
Senast: Ginne
·
Övr. Barn Sonen har lite lätt att tappa fokus på sina lektioner i skolan. Han har inga problem, tänker rätt, och gör rätt, men det går för...
Svar
3
· Visningar
819
Senast: anhe
·
Övr. Barn Vilka hästböcker finns det, som har innehåll som passar för mellanstadiebarn? Klara-serien är plöjd på längden och tvären Böckerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 685
Senast: Ioxia
·
Övr. Barn Jag och sambon diskuterade barn, igen, igår. Jag vill så gärna ha barn, sambon vill vänta i några år. Han frågade mig varför jag vill ha...
21 22 23
Svar
440
· Visningar
28 952
Senast: Thaliaste
·
Småbarn Hej! Jag har en kille på 5-månader. Har undvikit Ullared med honom pga RS-virus. Har eventuellt ingen barnvakt och ska dit en vardag...
Svar
9
· Visningar
2 723
Senast: Sleepan
·
Övr. Barn När började ni rida efter eran förlossning? Födde ni vaginalt eller med kejsarsnitt? Hur stor är risken för framfall och dylikt?
Svar
14
· Visningar
3 795
Senast: Tora
·
Småbarn Rasmus är lite över två år snart. Somnar han på dan skriker han i evigheter när han vaknar. Just nu sitter han och skriker och...
Svar
11
· Visningar
1 649
Senast: mino
·
Övr. Barn Vi har hus med två våningar och trappen ser lite "lustig" ut på övervåningen och kräver därför en flexibel grind. Vi skulle dock vilja...
Svar
19
· Visningar
5 112
Senast: Hyacinth
·
Övr. Barn Tycker det är svårt att hitta bra appar och mina barn vill hela tiden ladda ner fler. Har inte ekonomi för att betala nya spel var och...
Svar
10
· Visningar
1 526
Senast: Zindra
·
L
Övr. Barn Kanske helt fel ställe att fråga ... Igår var jag på operation för att göra sån sterilisering där de går in via slidan-livmodern osv...
Svar
18
· Visningar
3 982
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Finns säkert nån gammal tråd om detta men jag kunde inte hitta den. När har era barn fått egen mobil och vilken typ av mobil har de...
2
Svar
25
· Visningar
2 515
Senast: Bri
·
Övr. Barn Har ni några tips och förslag på bra barnställen i sommar. Vi har varit på Borås djurpark Kolmårdens djurpark och kolmårdens tropikhus...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: Björk
·
Övr. Barn Hej! Är sedan ett halvår sambo och för 6 v fick vi vår första barn. Vi flyttade till annan del av landet för ca ett halvår sedan pga att...
2
Svar
39
· Visningar
6 159
Senast: sona
·
Småbarn Har införskaffat ett piffiga skal från Fischer price. För att sonen ska kunna använda appar. Men han hamnar alltid på aktier och dyligt...
Svar
6
· Visningar
1 524
Senast: Soapbubble
·
Övr. Barn Om jag har fått 6 VAB dagar utifrån min heltidslön och jag bara jobbar 75% Hur mycket kommer jag då att bli återbetalningsskyldig om det...
Svar
12
· Visningar
1 613
Senast: trazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈