Familjebil, Ford galaxy, S-max, Toyota Verso?

Sv: Familjebil, Ford galaxy, S-max, Toyota Verso?

Vi köpte en S-Max i höstas enbart för att vi ville åt rymligheten. Vi har två bakåtvända barnstolar i bak och en vuxen sitter ändå mycket bra på det tredje sätet. Den är verkligen rymlig trots att den inte är stor och otymplig. Däremot saknar jag vår gamla bil varje dag, hade en outback innan, men just nu är bra plats prio ett.

Jag har kollat på Grandis. MEN (nu kommer dessa men :)), antingen har den 6 sitsar eller så finns det 7 men då är sätena på mittenraden 60/40, alltså inte 3 fullstora säten som är justerbara var för sig. Vilket är ett krav... :)

Annars är det fina bilar.

Citroëns c4 grand picasso är fin oxå men har inge vidare bra erfarenhet av citroën.

Efter att ha läst en del om S-max så faller den bort pga alla fel som verkar finnas...

Nu har jag hittat vår bil :) Hittade en ford galaxy med rätt kaross (2006) o inom rätt prisklass, dock saknades dragkrok o motorvärmare. Men mamma var o provkörde den åt oss (vi bor 60 mil ifrån). Så vi bestämde oss för att köpa den även om vi inte provkört den.

Dom ska montera dragkrok o motorvärmare åt oss till bra pris:)

Liknande trådar

Övr. Barn Blev inspirerad av Nevins tråd då vi oxå funderar på att byta den ena bilen, det börjar bli dags om vi ska få något betalt för den...
Svar
7
· Visningar
1 250
Senast: Chima
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama