Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Japp, som rubriken lyder. Någon som fått karpaltunnelsyndrom under graviditeten? Gjordes något åt det? Gick det över av sig själv efter...
Svar
8
· Visningar
5 858
Senast: cewe
·
Småbarn I dag är vår lilla kille 2 v och vi har börjat få till våra rutiner hyfsat iaf (dvs allt tar den tid det tar och anpassas efter bebis ;)...
Svar
17
· Visningar
1 973
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Vi väntar en lillebror i juli till Ludvig (snart 6) o Amanda ( snart 2.5), och den här gången funderar jag starkt på syskonvagn. När À...
Svar
17
· Visningar
2 415
Senast: Brandgul
·
Småbarn Jag har sett att det här med "sensory bins" blivit väldigt poppis och känner mig himla nyfiken. Ska snart till Ikea och införskaffa...
2
Svar
37
· Visningar
6 530
Senast: majola
·
Övr. Barn Läste just en artikel där mamman till ett barn kände sig kränkt av att de lagt en servett över barnet när hon skulle amma. Jag vet inte...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
19 115
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år Skrev om detta i vårföräldrar 14 också men hoppas på att kunna få lite fler svar om jag skriver en egen tråd om det eftersom jag måste...
Svar
17
· Visningar
2 710
Senast: Mayalv
·
Gravid - 1år Snabb fråga: min sambo är fl och kommer att vara tills i höst. Nu vill jag vara hemma en vecka i juni mellan skola och jobb och måste då...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: Jozze
·
R
Övr. Barn Jag sitter med så jävla ont i magen och tänker att jag kan ha gjort helt helt fel :cry:. Vi var ute med bilen och åkte förbi några ungar...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 680
Senast: Raderad medlem 6459
·
Gravid - 1år ny tråd:) och äntligen uppdatering från mig, slutet på v 34.
42 43 44
Svar
879
· Visningar
222 046
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Får gärna flytta tråden om jag råkar lägga den fel :angel: Ska börja fixa i dotterns lekstuga snart och den är träfärgad inuti som...
Svar
7
· Visningar
1 759
Senast: Sar
·
Övr. Barn Ett av mina barn (iofs är det barnet ung vuxen med numera eget körkort) har en kompis som ibland är hos oss. Denna kompis bor lantligt...
Svar
19
· Visningar
3 072
Senast: em-pirre
·
Småbarn Min 3 åring bröt benet för 2 veckor sen. Gipsad från knät och hela vägen till tårna. I början hade hon väldigt ont, och fick nästan...
2
Svar
25
· Visningar
11 373
Småbarn Jag har begåvats med ett syskonbarn. Barnet är adopterat och tre år fyllda. Nu ska hen döpas och jag och min bror är utsedda till...
Svar
14
· Visningar
2 320
Senast: Lupino
·
Övr. Barn Okej, trodde typ aldrig att jag skulle starta en tråd här på "Förälder", men here it goes! Söker erfarenheter från er som själva...
2
Svar
38
· Visningar
5 425
Senast: cambodia
·
Övr. Barn Anonymt nick och varning för lång text. För att göra en lång historia kort så har sambon en 11-årig dotter sedan tidigare, vi kan...
Svar
6
· Visningar
2 063
Senast: Thilde
·
Övr. Barn Jag funderar på att köpa en manuell pump och tycker om MAMs produkter. Jag sökte på Pricerunner efter bästa pris och fick då upp två...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Jozze
·
  • Låst
Gravid - 1år Startar en fortsättningstråd eftersom vi kommit upp i 2000 inlägg :)
98 99 100
Svar
1 995
· Visningar
157 371
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Idag blev jag moster till en liten flicka, planerat snitt :) Nu tänkte jag ju skicka ner en present till syrran i form av nån söt somrig...
2
Svar
29
· Visningar
2 219
Senast: lewellyn
·
Övr. Barn Vet inte om det är rätt forum men någon här kanske har varit med om samma sak. Jag gick igenom en medicinsk abort för ca 2 veckor...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: Nikita4evR
·
Övr. Barn Hur många är ni i familjen? Vad har ni för bilstolar? Bra/dåligt med den bil ni har? Hur mycket drar den i bensin?
2
Svar
24
· Visningar
3 287
Senast: Sandra78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024