Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Funderar en del på framtiden. Jag är 38 år, singel och utan barn. Då och då funderar jag kring barnfrågan. Om jag vill ha barn brinner...
Svar
17
· Visningar
2 798
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Här i vårt hushåll pratas det om att skaffa barn. Inte just nu, men såsmåningom. Både jag och sambon längtar :) Eftersom jag inte har...
2
Svar
25
· Visningar
5 607
Senast: Gimlan
·
Övr. Barn Hur är det på ert dagis; får barnet sova när det vill och tills det vaknar av sig själv, eller har dom bestämda tider? Vår son (1½ år)...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 183
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn En kompis barn ska döpas på lördag, har inte fått tag i någon present och har inga pengar eller tid att köpa något heller. Men funderade...
Svar
2
· Visningar
1 963
Senast: Anna
·
Gravid - 1år Jag läser många gravidforum och ser att många bebisar väger från 4,5 kg och uppåt. Min egen skrot vägde 5270 gram vid födseln, och en...
2
Svar
23
· Visningar
3 452
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Då jag ev skall skaffa barn i framtiden så tänkte jag skaffa mig en tidning om barn/föräldrar och det fins ju några på marknaden, så...
Svar
1
· Visningar
553
Senast: snna
·
Övr. Barn Förut hörde jag ryktas om att barnen på vissa dagis inte fick ha märkeskläder. Stämmer detta, är det så på vissa förskolor, eller är det...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 666
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Vi väntar en liten trea om ett par veckor o jag vill ha andningslarm till hen oxå, precis som till de andra två. När vi fick L 2008...
Svar
0
· Visningar
674
Senast: ako
·
Småbarn Jag minns inte hur det var då min yngsta är 12 år nu. Men jag skulle vilja veta ungefär hur ofta och hur mycket barn i denna ålder...
Svar
8
· Visningar
2 573
Övr. Barn Min väns barn (10 och 12 år)har lite problem med att hålla sig till sanningen. I dag kom jag på dem med att ljuga om saker som gällde...
Svar
5
· Visningar
2 515
Gravid - 1år Jag är på jakt efter en vändbar sulky och tänkte se om det är någon av er som har tips. Krav: - vändbar (den lär användas mest med...
Svar
5
· Visningar
3 877
Senast: Amha
·
Småbarn 2åringen har fått munsår,det är rött och irriterat och han Är lite öm där. Vad kan det bero på? Jag vet att han inte tål vissa...
Svar
3
· Visningar
2 326
Senast: Mirre
·
Småbarn Det är en sak jag har funderat på väldigt länge och som jag nu kom att tänka på när jag läste den andra sockertråden. Jag har tre barn...
2
Svar
21
· Visningar
3 363
Senast: Hiddeous
·
Gravid - 1år Jag vet inte vad jag vill ha ut av att skriva en tråd, jag vet inte ens om jag borde. Kanske vill jag bara få höra att fler har levt...
Svar
15
· Visningar
1 730
Senast: Nemo
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken säger, har ni lyssnat till musik under förlossningen? Och isåfall vad? Hade ni med egen? Väntar första och många har...
Svar
17
· Visningar
1 474
Senast: krus
·
Gravid - 1år Idag är det första dagen som min man är tillbaka på jobbet efter tvåans ankomst! Morgonen gick oförskämt smidigt med frukost och lämning...
Svar
15
· Visningar
1 386
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Som trådrubriken lyder, har ni några bra tips på hur man lindrar när de små får tänder? A är 4 månader och håller på att få sina första...
Svar
5
· Visningar
685
Senast: Kallebus
·
Övr. Barn Hej Jag är ny här. Vill se i fall någon är / varit i min situation. Jag har en STOR längtan efter ett mirakel. Tyvärr tycker inte min...
Svar
12
· Visningar
1 163
Senast: Justina
·
Småbarn Jag har en liten tjej på 16 månader som äter riktig mat bra men som fortfarande tycker amning är det bästa som finns och som gärna ammar...
2
Svar
22
· Visningar
3 083
Övr. Barn Varför ska man ge en present till förskolepersonalen? Igår var det "sommaravslut" på Förskolan och mitt i allt börjar en del föräldrar...
Svar
11
· Visningar
11 398
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023