Det här med att barn blir höga på socker

Mina barn sitter också snällt när de får (sitter och äter) socker. Men efter 10-15 minuter (när allt är uppätet) så blir de mycket mer vilda och stökiga.

Att jag och dottern tydligen är inbillningar...

Att det finns undantag och personer som upplever andra saker än vad studier visar är ingenting nytt. Det betyder ändå inte att upplevelsen är sann eller ett resultat av ett visst samband. Det finns mängder av människor som mått bättre av såväl homeopati som kristallhealing utan att det för den sakens skull är fungerande behandlingar.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 366
Senast: alazzi
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
26 311
Senast: Amk
·
Småbarn Hur gör ni med era barn när det gäller mat och annat ätbart som godis, glass, chips osv? Hur gammalt ditt barn är är väl oxå nått som...
2
Svar
30
· Visningar
6 683
Senast: Sandra78
·
Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
4 200
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?