Bil till familj med manga barn

Mittensätet är definitivt smalare än de andra, men det fungerar att ha bilstol där.

Vi köpte begagnat, 2008 modell. Den var fullutrustad med tv/dvd både bak och fram, känns som värsta lyxen :)
Och jag håller med, skjutdörrar är otroligt smidigt!

Pa varan var mittensätet inte bara smalare utan det var sa man kunde öppna som en lucka där. Därför fick man enligt instruktionsboken inte sätta bilstol där (och hade inte fungerat att fa den att sitta bra heller). Vet inte om varan var ngn speciallversion (övertog den fran svärfar) eller om dom ändrat det nu, jag har för mig att varan var den sista armodellen som dom gjorde pa ett visst sätt, den gjorde dom om modellen lite (hur vet jag inte)

Liknande trådar

Småbarn Min dotter är 3,5 ar och började ny förskolegrupp i september, tidigare var hon i smabarnsgrupp men i samma hus. Hon är ett envist barn...
Svar
13
· Visningar
1 707
Senast: Sofie.S
·
Småbarn Min dotter som är precis 1,5 ar började förskola för lite mer än en manad sen. Hon gar mandag, onsdag och fredag 8-14. Första veckan pa...
Svar
4
· Visningar
955
Senast: trazel
·
Övr. Barn Vi har tre underbara barn (snart 6 ar, 4 ar och 9 manader). Efter manader av funderade har min man nu sagt att tre barn räcker och...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 079
Senast: Kattennizze
·
Småbarn Var dotter har borjat hitta pa alla mojliga sma historier som hon delar med sig av till den som vill lyssna. Lararna i skolan berattar...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 559
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar