Fyraaring som hittar pa saker.

Här har vi också haft låtsaskompisar och framförallt låtsashundar. Många gånger har vi fått lov att öppna en extra dörr alt bagageluckan för att släppa in hundarna. Vi har mest skrattat åt det och spelat med.

Och den dagen han inte behöver er mer? :eek: :eek:

Förlåt, skoja bara men SERIÖST så läskigt. Allt prat om låtsaskompisar skrämmer the bejesus out of me alltså :eek:

Jag hade låtsaskompisar! Gullan och Laila. Som jag minns det, fast det är naturligtvis väldigt osäkert, så visste jag att de var just låtsaskompisar. Men jag hade dem ändå.

Den enda situation jag kan erinra mig när Gullan och Laila var med var en gång i godisaffären. Möjligen kan de va varit med för att mamma skulle köpa MER godis, vi var ju tre om det.

Jag hade också låtsaskompisar. De var föräldralösa och hade en riktigt tragisk historia. Stackars små barn. Deras föräldrar hade drunknat medan de var ute och seglade. Det gick en tunnel under min säng, och genom den kom man till deras värld.

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 948
Senast: Huggorm
·
Hundavel & Ras Vi akte till en vingard for att provsmaka och kopa ett par flaskor vin i dag. Nar vi kom dit visade det sig att de hade en Lagotto traff...
2
Svar
20
· Visningar
4 319
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 880
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 355
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter