Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vissa utav er har kanske följt mig på föräldraforumet, men jag känner inte att denna tråd riktigt passar där. Jag är 27 år...
2
Svar
24
· Visningar
3 394
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Funderade på om han skulle börja få det, men vilken summa är rimlig? Hur har ni lagt upp det?
Svar
3
· Visningar
932
Senast: vindvissla
·
H
Gravid - 1år Än så länge är vi väl inte så många som kan vara med här, men jag hoppas på fler. Hösten för mig börjar i september och sen i...
76 77 78
Svar
1 543
· Visningar
129 244
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Hur skall jag kunna veta vad man vill ??? Ser ut som om jag plussat och min reaktion var väl inte det jag hoppats på :crazy: Har aldrig...
2
Svar
32
· Visningar
3 346
Senast: skiesabove
·
Övr. Barn ni som har gjort snitt både akut och planerade när hoppade ni upp på hästryggen igen? och hur fort fram gick ni? väntade ni till...
Svar
6
· Visningar
1 884
Senast: susanne
·
Gravid - 1år Vad gör man när man känner sig precis kass som förälder? Exempel: I dag skulle vi åka och träffa vänner som flyttat till hus ca 30 min...
Svar
11
· Visningar
2 069
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Jag behöver tips och inspiration till matlagningen.. Den ena är mer kräsen än den andra, och dom byter såklart hejvilt mellan vad som...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 759
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år Jag fick missfall i vecka 7 för 2 dagar sen och jag kan inte låta bli att fundera för mycket som vanligt. Det är min första graviditet...
Svar
18
· Visningar
3 789
Senast: Bubble
·
Övr. Barn Sonen blir 12 nu och spel är lika bra att han får köpa själv, så jag tänkte satsa på lite böcker till honom. Hemligheternas rike av...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 405
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn Träffar knappt sonens lärare alls varken när man hämtar eller lämnar. De gånger man har mött dem säger de knappt hej, presenterar sig...
Svar
13
· Visningar
1 926
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Vår tjej försäkrades i Skandia direkt när hon var liten. Nu är det så att vi har flyttat alla andra försäkringar över till Folksam och...
Svar
10
· Visningar
1 038
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Min "lilla" kille växer så det knakar och BM tyckte på vårt senaste besök att vi ska börja testa med lite gröt/välling nu eftersom han...
Svar
10
· Visningar
1 486
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Ni som har barn som får skolskjuts, går dom till hållplatsen själva eller går ni med dom? Min tös på 6 år börjar förskolan nu om några...
Svar
19
· Visningar
2 396
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Tjarå! Efter att ha hängt i ett antal föräldratrådar har jag kommit fram till att den där frågan om vilken vagn man ska ha till sitt...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 608
Senast: Apollo 13
·
Övr. Barn Har svårt att hitta mammakläder och ffa byxor. Nu är jag på jakt efter jeans och de flesta är ankellånga alt michael jacksonkorta...
2
Svar
20
· Visningar
3 028
Senast: skiesabove
·
Gravid - 1år En känslig fråga för många, iallafall för mig.. ;) Fick en smärre chock när jag vägde mig igår! Är i v 24 och har gått upp 12 kg. Stod...
2
Svar
33
· Visningar
4 889
Senast: Cocos
·
Småbarn Finns det någonstans man kan köpa styckedelar till duplo? Propellern till dotterns helikopter är borta :(
Svar
3
· Visningar
1 521
Övr. Barn Dottern vill åka på språkresa till Malaga, Spanien nästa sommar då hon är 15. Med EF. Någon här med erfarenheter? Är det en trevlig...
Svar
19
· Visningar
2 415
Senast: Sar
·
Övr. Barn Min snart 6-åring börjar förskoleklass i höst. Tanken var att han skulle börja på en skola nära oss och inskolningen börjar 20/8. Kruxet...
Svar
12
· Visningar
974
Senast: Sol
·
Småbarn Efter diverse pikar om att vår dotter är "efter" så... Hur är/var era barn vid 3-4 års ålder? Några av de saker som tydligen är...
Svar
19
· Visningar
2 385
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka