Här är en till med en 2,5-åring som har hästarna kvar. Skulle aldrig kunna göra mig av med dom! Som med det mesta här i livet så if there's a will there's a way! Red till och med 3 veckor innan förlossningen (gick över 2 veckor så jag var gott och väl inne i 9 månaden) och började igen 2 veckor efter. Sedan barnet kom har jag lyckats hålla igång ridhästen 4-5 dagar i veckan, den andra är unghäst så vi har inte gjort så mycket men ändå promenerat/hittat på saker ca 3 dagar i veckan. De står dessutom installade några mil bort. Vi har löst det så att jag åkt till stallet på kvällen när mannen kommit hem och de dagar han jobbat sent/ägnat sig åt träning eller annat så har barnet varit med i stallet, inga problem! Han har en liten lekhörna på andra sidan stallgången från ridhästens box som han ofta sitter vid medans jag mockar, unghästen är på lösdrift.
Både jag och mannen har alltid haft starka intressen (mannen spelar i band bla) och behov av egentid och via lite planering så går det mesta att lösa.
Både jag och mannen har alltid haft starka intressen (mannen spelar i band bla) och behov av egentid och via lite planering så går det mesta att lösa.