En tråd för oss som vill ha barn/som försöker bli gravida DEL 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Kanintant Jag vågar mig nog på en litet grattis, men bara litet ifall det mot förmodan är fel :p Jag fick en svagt streck på testlagrets 2 dagar innan bim. Testade med digitalt dagen efter och fick gravid 1-2 :)

*sitter fortfarande och gapar och är inte kapabel att säga något vettigt till svar*

Tack snälla ni, men ärligt talat så är jag fortfarande i chock. Man tror att man är förberedd men det var jag inte ;).

Sambon blev verkligen chockad....tror inte han fattade riktigt att det verkligen kunde bli något. "ta det som det kommer", jovisst. Tur vi har ett par dagar på oss att smälta lite innan det är dags för jobb.

Stort grattis! :D Det är inte alls konstigt att vara i chock, jag tror det tog en vecka innan jag ens kunde vara glad på riktigt för jag var så chockad :p

Det var precis samma ord jag använde för att beskriva för folk som undrade "hur det kändes". Chockad, glad och skräckslagen :D

Det var precis samma ord jag använde för att beskriva för folk som undrade "hur det kändes". Chockad, glad och skräckslagen :D

:D Låter som en bra beskrivning. Sambon undrade nyss om vi skulle bli sånna där som åker till Ullared nu ;). Båda har nog haft på känn att det var något men ändå blir man tagen på sängen. Tur jag har ett projekt att rensa ut gammalt bråte och städa på vinden/övervåningen så jag har något vettigt att göra av energi på ;).

Härligt, Grattis.

By the way, jag har aldrig fått spökstreck på testlagrets.... Så alla får inte det. Uppenbarligen inte du heller :D

@Girasol Tack! :bow: *mindre chockad idag* Nej de var uppenbarligen inget spökligt med dom :p Men det skrämde ju iaf iväg sambon till att köpa grav-test på apoteket (vilket inte kändes helt självklart att han skulle vilja göra, ni vet "ta det som det kommer" ) :D:D

@Thera Tack snälla du :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 436
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
5 057
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: MML
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 655
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar