Kl.
Här sitter jag och är smått förvirrad...
Har testat med ÄL test sen i måndags, mensen tog slut i lördags, jag tänkte att jag var sjukt ute i god tid. Vill ju inte missa ÄL. Har visat svagt på alla tester, liiiite starkare igår vid 13 men inte lika starkt som kontrollstrecket så enligt mig inte "positivt" Vi hade sex igår iaf för att vara säkra..
Idag när jag tog testet så visade det helt blankt Inte ens i närheten till ett andra streck?!
Kan stegringen kommit senare på kvällen och jag hade ÄL igår/ idag?
Känner mig jätte förvirrad, kan jag verkligen ha ÄL så tidigt efter mensen?
Kan i och förklara varför jag plötsligt började böla efter att ha skrivit fel på låneansökan till banken igår och har haft lite molvärk
Men jag brukar alltid för flytningar ala äggvita (förlåt ofräscht)??
Hjääällpp... Blir knäpp av det här
Här sitter jag och är smått förvirrad...
Har testat med ÄL test sen i måndags, mensen tog slut i lördags, jag tänkte att jag var sjukt ute i god tid. Vill ju inte missa ÄL. Har visat svagt på alla tester, liiiite starkare igår vid 13 men inte lika starkt som kontrollstrecket så enligt mig inte "positivt" Vi hade sex igår iaf för att vara säkra..
Idag när jag tog testet så visade det helt blankt Inte ens i närheten till ett andra streck?!
Kan stegringen kommit senare på kvällen och jag hade ÄL igår/ idag?
Känner mig jätte förvirrad, kan jag verkligen ha ÄL så tidigt efter mensen?
Kan i och förklara varför jag plötsligt började böla efter att ha skrivit fel på låneansökan till banken igår och har haft lite molvärk
Men jag brukar alltid för flytningar ala äggvita (förlåt ofräscht)??
Hjääällpp... Blir knäpp av det här