Den senaste nu hade jag ursprunglig BF 23 aug och hon kom ut 13 september...@Madick
Jösses! Men det är ju det, tänk om BF är februari nånting så får vi 6/3 = 2 veckor över på det senaste datumet blir ju GALET.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den senaste nu hade jag ursprunglig BF 23 aug och hon kom ut 13 september...@Madick
Jösses! Men det är ju det, tänk om BF är februari nånting så får vi 6/3 = 2 veckor över på det senaste datumet blir ju GALET.
Korrigerat BF var 28 aug så igångsättning skulle varit 12 sept men vattnet hann gå innan precis.oj ja här får vi bara gå 14 dagar över tiden! Men det är ju mycket som kan hända när man går över tiden..
+1 på den.Fast jag skulle inte se det som om att de påstår att man blivit gravid senare än vad man själv vet, utan att man på nåt sätt måste "åldersbestämma" fostret för att få fram ett ungefärligt födelsedatum. Så jag hade nog tänkt att man kan ha varit gravid x antal veckor medan fostret har y antal veckor kvar tills det är färdigt.
Anledningen till att jag blir framflyttad är antagligen huvudformen på mina barn.Fast jag skulle inte se det som om att de påstår att man blivit gravid senare än vad man själv vet, utan att man på nåt sätt måste "åldersbestämma" fostret för att få fram ett ungefärligt födelsedatum. Så jag hade nog tänkt att man kan ha varit gravid x antal veckor medan fostret har y antal veckor kvar tills det är färdigt.
Skulle inte förvåna mig.Båda mina barn har haft ett huvudmått under medel, kan de ha påverkat att de vart så svårt att åldersbestämma och att jag blivit bak flyttad flera ggr?
Fast jag skulle inte se det som om att de påstår att man blivit gravid senare än vad man själv vet, utan att man på nåt sätt måste "åldersbestämma" fostret för att få fram ett ungefärligt födelsedatum. Så jag hade nog tänkt att man kan ha varit gravid x antal veckor medan fostret har y antal veckor kvar tills det är färdigt.