Hmm,igentligen så skulle jag väll vilja vara anonym här,men jag orkar inte...
Hur som,har ju slutat med p-piller sen November,kör dock skyddat än. Vi har pratat lite löst om att försöka börja försöka att få syskon senvinter/vår 2015-16,men efter att ha pratat ordentligt igår,funderat och planerat så kommer vi köra igång redan efter sommaren.
Jag skrev för ett tag sen att min mens var lite oregelbunden,men efter att ha gått igenom datum sen November så sköter den sig ganska ok iaf,var en vecka sen i Januari/februari,men sen kom den nästan på dagen nu i April igen (en dag sen...) så jag hoppas att kroppen är någorlunda igång. 3 menstruationer till ska vi avvakta,sen kör vi på. Kollade min mens-app (Fick ju lov att skaffa en sån redan nu för att hålla koll på hur väl kroppen kommer igång efter flera flera års p-piller ätande...
)
Mamma ska bjuda med mig på en utomlandsresa i Juli (då vi kör igång),och naturligtvis så ska avresedagen pricka in precis på ÄL (enligt appen),nu har jag svårt att tro att det kommer ta sig på första försöket,men om,OM det gör det,visst borde vi väll kunna pricka om vi nuppar dagen innan? (sen en hel vecka utomlands går snabbt,bara en veckas väntan till här hemma innan man kan börja testa!
)
Nu ska vi bara sköta oss tills dess och inte slarva,krasst sett,resan är bokad och betald,jag vill inte riskera att ha antingen graviditetsillamående en hel vecka i 40 graders värme,eller att det skulle bli så olyckligt med missfall när man inte är hemma...
Så spännande att ge sig in i detta,sonen var inte planerad så jag missade den här spänningen innan (missförstå mig rätt,ni som har väntat länge förstår jag att det inte är särskillt kul/spännande för längre,men jag hoppas ni kan förstå mig och mina tankar för det) sen missade jag spänningen på slutet också,då han beslutade sig för att komma innan han var färdigbakad.