Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyckte det var riktigt intressant! Ville omedelbart börja plugga biologi.Lyssnade på Hanna Johannesson och det var överraskande spännande. Det är lite synd om de som kommer sent i serien, intresset för programmet minskar ju mot slutet.
Oj, jag gillade Bert Sundström så mycket så jag lyssnade 2 gånger. Blev så nyfiken på musiken, så jag lyssnade på den långa versionen andra gången. Anders Bagge lyssnade jag också på häromdagen och tyckte det var oväntat bra.Jag lyssnade på Bert Sundström, men jag hade förväntat mig "mer" eller jag vet inte, jag tyckte att det blev lite tradit och jag tycker ändå om Berts rapporter - har alltid gjort det!
Hur olika det kan vara. Bert har jag inte lyssnat på men Anders Bagge stängde jag av efter en halvtimme för jag tyckte det var så tråkigtOj, jag gillade Bert Sundström så mycket så jag lyssnade 2 gånger. Blev så nyfiken på musiken, så jag lyssnade på den långa versionen andra gången. Anders Bagge lyssnade jag också på häromdagen och tyckte det var oväntat bra.
Däremot blev jag extremt besviken på Maria Wolrath Söderberg. Ingenting nytt under solen, bara en massa skammande av folks bilar och flygresor. Tänk om hon kunde ha problematiserat kring t ex barns och djurs miljöpåverkan istället, vad mycket intressantare det hade blivit!
Hanna Johanesson var intressant när hon höll sig till svamparna. När hon pratade om sin familj och barn var det extremt ointressant, tycker jag.
Åh vad roligt! Jag har försökt förklara tjusningen med Sommar i P1 för min brittiske man men tycker aldrig riktigt att jag får till det. Ska skicka honom den där artikeln istället, den var väldigt bra!Sommar i P1 har blivit extra uppmärksammat i brittiska The Guardian så nu ska programidén ev gå på export.
https://www.expressen.se/noje/sommar-i-p1-hyllas-i-brittiska-guardian/