Har du läst Herrarna satte oss hit? Om inte, gör det!Elin Anna Labba, så viktigt, vikten av ett språk och tillhörighet ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du läst Herrarna satte oss hit? Om inte, gör det!Elin Anna Labba, så viktigt, vikten av ett språk och tillhörighet ❤
Den ligger på min läslista! jag tror jag vill läsa den i bokform och inte e-bok.Har du läst Herrarna satte oss hit? Om inte, gör det!
Åh nu ser jag att den finns som ljudbok med henne själv, då ska jag nog lyssna på den!Den ligger på min läslista! jag tror jag vill läsa den i bokform och inte e-bok.
Det har jag gjort. Den är väldigt bra inläst!Åh nu ser jag att den finns som ljudbok med henne själv, då ska jag nog lyssna på den!
Tyckte hon pratade som hon brukar? Så jag störde mig inte ett dugg.Försöker lyssna på Lisen men det går tyvärr för fort. Inser att jag möjligen är kräsen och petig men upplever att en hel del sommarpratare verkligen hade haft nytta av lite mer coaching kring högläsandet. Det är ju fina bilder och intressanta historier men när allt bara rabblas upp och pauser saknas så orkar jag inte lyssna.
Jag tyckte Antonelli pratade jättemysigt!Janne Schaffer En fin berättelse om hans musikresa och sin del i svensk musikhistoria, mycket lyssningsvärd!
Lyssnade sent om sider på Lap-See Lam och älskade hennes berättelse.
Goran Kapetanovic´ gillade jag också, hans prat berörde.
Två gånger vardera har jag försökt lyssna igenom två sommarpratare som har oerhört intressanta arbeten, men det går bara inte... det måste vara något med berättarstilen dom har De båda var Claudia Olsson och Alexandre Antonelli, synd.
Så olika är det.Jag tyckte Antonelli pratade jättemysigt!
Något att fundera över vad det gör med våra invandrare...Elin Anna Labba, så viktigt, vikten av ett språk och tillhörighet ❤
Hur menar du? /flerspråkigNågot att fundera över vad det gör med våra invandrare...