Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan anta att en tråd som denna dyker upp titt som tätt och nu är vi ju ett gäng som ska ha barn inom närmsta året så kan vara bra att ni som vet hur man packar en bb-väska på bästa sätt hjälper oss, iaf mig, som inte riktigt vet vad jag ska packa.
Gör gärna en lista över sånt man alltid bör ha med (självklart är det ju olika från förlossningsmottagningarna med vad man behöver ha med ibland), saker som kanske var guld värt att ha med under just din förlossning och kanske något du tyckte var helt onödigt som du packade ner!
Ta med många ombyten till pappan är mitt tips. Mamman kanske lufsar runt i sjukhuskläder, men det gör inte pappan. Om bebisen är en kräkbebis är det troligt att pappan får mjölkspyor på sig och behöver flera ombyten.
Ta med en rejäl packning, dela upp i bb-väska och en förlossningsväska. Jag ångrade att vi inte hade med oss fler ombyten till oss vuxna, mer kläder till bebisen då bb-bebiskläderna var jättestora till vårt nästan prematura barn och mer mat till pappan (restaurangen var stängd på helgen.) när första bebisen kom och vi blev kvar längre än "normalt". Det kändes inte alls bra att vara kvar ensam med bebisen på bb, när pappan fick åka iväg och fixa allt som behövdes. Blir man kvar längre än normalt, är det troligen något som inte är bra och då kanske man inte vill bli lämnad alls.
Vi körde på stort och tog en resväska Dock modell liten, samt att den inte var full. Men det var det enda vettiga vi hade att tillgå här hemmaJag kapar lite, eftersom jag har en fundering.
Vad har/hade ni för väska?
Kabinväska?
Hockeybag?
Weekendväska?
Jag kapar lite, eftersom jag har en fundering.
Kabinväska?
Hockeybag?
Weekendväska?
Jag kapar lite, eftersom jag har en fundering.
Kabinväska?
Hockeybag?
Weekendväska?