Jag tyckte om att vara gravid. Hade turen att ha en ganska lätt graviditet, och kunna vara aktiv och pigg in i det sista. Men att vara nyförlöst däremot hatade jag! Var helt slut, kunde knappt gå, inte heller skita, hade rikligt avslag, och brösten gjorde ont! Var hade min välfungerande kropp tagit vägen? Och mitt i allt ett litet pyre att ta hand om, som var härlig, men det var ändå en klaustrofobisk känsla där i början. Jag tror att just denna kontrast bidrar till att jag minns min graviditet så positivt.

Min mamma mådde bra både med mig och min bror. Inget illamående, ingen foglossning. Jobbade in i det sista, hon fick ringa på morgonen och säga att hon inte kom för hon var på BB och hade fått en dotter :p Då var jag ändå tre dagar sen.
Jag hoppas det där går i arv!

Liknande trådar

Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 066
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 129
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 157
Senast: Rie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 591
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025