Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ännu en rasvalstråd men ja, jag behöver få hjälp att sortera mina tankar. Jag har ju en storpudelvalp nu så en ny hund är inte att...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 590
Senast: kossankaj
·
Övr. Hund Jag skulle sälja min hund och ville ha pengarna som en slags säkerhet under tiden personen hade min hund, muntligt emellan oss sa jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 817
Senast: ainasoja
·
Hundhälsa Vindruvor (Boris vinifera) är ju giftigt för hund, men hur är det med bär/druvor från andra vinrankor som rostvin (vitis coignetiae)...
Svar
11
· Visningar
5 101
Övr. Hund Jag har fått för mig att vi ska till Skåne några gånger i början av nästa år, närmare bestämt till Sjöbo. Vi åker från Stockholm och jag...
2
Svar
35
· Visningar
2 359
Övr. Hund Någon som är duktig på att tyda försäkringsvillkor ? Undrar om försäkrings året är från Jan -Dec eller från när skadan/ sjukdomen...
Svar
9
· Visningar
1 121
Övr. Hund Ska ju som sagt köpa hund igen nästa år och vill såklart göra så rätt som möjligt. Ett ämne där jag läser väldigt olika svar är ämnet...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 133
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Tycker dessa hundar är så fina hade gärna åkt och tittat på några kullar för att se om jag kan finna mig en ny vän. Men jag hittar inga...
7 8 9
Svar
169
· Visningar
17 938
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Hej! Skriver å min mammas vägnar så ni får ha lite överseende med att en del detaljer möjligen kan vara missuppfattade. Hon har iaf en...
Svar
7
· Visningar
869
Senast: Ottisen
·
Övr. Hund Vår hund är 8 mån nu och har helt plötsligt blivit rädd för min mammas sambo. När han kommer hit flyr hon in i vårt sovrum och lägger...
Svar
11
· Visningar
2 176
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Misstänker att det är fler än jag som tar julkort på hundarna. Här kan man lägga upp årets julkort.
2 3
Svar
52
· Visningar
3 831
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Den 30/11 var jag hos veterinären med min yngsta hund (hon är 13 månader) eftersom jag hade märkt att hennes lymfknutor vid halsen var...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Nirvana
·
Hundhälsa Igår var ingen rolig dag. Lego hade en svullen tå/sporre och haft ett par dagar, ohalt på plant underlag, halt på ojämnt ej...
Svar
7
· Visningar
1 597
Senast: Rouise
·
Svar
1 999
· Visningar
101 137
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras är någon insatt i det här? Jag läser bara "sbk stöder inte förslaget" men jag hittar ingen enkel förklaring till vad förslaget innebär...
Svar
1
· Visningar
562
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Fick en intressant artikel idag på facebook från Karen Becker där hon skriver om nackdelar med kastrering av hundar. Hon förordar...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 887
Senast: nilie
·
Hundhälsa Jag läser och läser om olika hundfoder (torrfoder) och olika tester, men självklart så står det ju både bu och bä om diverse sorter. Jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
17 008
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Våran 8 åriga tik , opererades akut natten till måndag för Livmoderinflammation - Allt gick bra - händelseförloppet var jobbigt då hon...
Svar
5
· Visningar
622
Senast: ankic
·
Övr. Hund Någon som brukar åka färja med hunden? Jag har bokat biljetter till Polen där vi ska hämta vår valp, och ett syskon till henne som ska...
Svar
15
· Visningar
4 223
Senast: Ponylove
·
Hundhälsa Snälla, hjälp mig att tänka! Har en tik på 11.5 år. Hon har nu fått livmodersinflammation och cystor i livmodern, hon har även 2...
2
Svar
28
· Visningar
8 198
Senast: Springer
·
Hundhälsa Jag har en jackrussel kille på 9 år som är extremt rädd för fyrverkerier, varje nyår är ett rent helvete. Detta år skulle ja vilja ta...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat