Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har tingad valp efter en tik som tilltalar mig mycket. Tyvärr så var de övriga valparna dödfödda eller dog kort efter födseln då de...
Svar
19
· Visningar
3 888
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Jag tänker om man har flera hundar man tränar. Säg att båda är inklickade. Sen tränar man en i taget, då hör ju den andra hunden ljudet...
Svar
8
· Visningar
842
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Har ni tips på bra filmer om uppfostran? Gärna på nätet tex youtube. Jag känner att jag behöva damma av mina hunduppfostringskunskaper...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: Preussen
·
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Qelina
·
Svar
0
· Visningar
270
·
Svar
0
· Visningar
344
·
Svar
0
· Visningar
200
·
Svar
0
· Visningar
265
·
Svar
0
· Visningar
295
·
Hundhälsa Har en fin hane med många förfrågningar på. Nu har han försökt para för första gången men lyckades inte riktigt. Vid ett tillfälle...
Svar
18
· Visningar
4 720
Övr. Hund En vän ska köpa en tik som är 3 år. Nu när de hämtar henne kommer de inte få med stamtavlan direkt då nuvarande ägare säger att han...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 220
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Dra på trissor, Migo länkar ut en dokumentär om vallhundar - som inte handlar om border collies :eek: Jag har inte hunnit se klart...
Svar
6
· Visningar
714
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag har fått erbjudande om att ta över en hund och är sugen på att tacka ja, men tvekar då jag undrar om jag tar mig vatten över huvudet...
2
Svar
35
· Visningar
3 462
Senast: Smulan75
·
Hundhälsa Efter att den mest hundkunniga i min familj gav mig rådet att posta en tråd här, så sitter jag nu o gör det! Jag har sökt men inte...
Svar
7
· Visningar
609
Senast: Docka
·
Hundavel & Ras :angel: Just nu är det inte dags att skaffa ny hund, men jag drömmer ju! Riley är bra på många sett men så är ju han också min första...
2
Svar
37
· Visningar
2 181
Senast: Killaloe
·
R
Övr. Hund Ännu är det ett litet tag kvar men är det några som har planer för MyDog i Januari? Buketräff?
8 9 10
Svar
199
· Visningar
13 099
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Jag håller på och träffar en person som säger sig ha den här rasen, som vakt-/gårdshund här i Sverige. Hen berättade lite om hundarna...
2
Svar
32
· Visningar
4 077
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Vår yngsta dalmatiner är väldigt glad och piskar hårt med svansen. Han slog nyligen upp ett sår längst ut på tippen och det slås upp...
Svar
5
· Visningar
2 803
Senast: BobberiBoo
·
Övr. Hund Varför har vi ingen tråd för detta fantastiska (:angel:) program? Jag får erkänna att jag missat det tills nu när det tydligen går i...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 876
Senast: isafore
·
Övr. Hund Nytt år, ny tråd! :D Vad har ni för planer och förhoppningar för året? När blir årets första utställning för er?
52 53 54
Svar
1 075
· Visningar
62 153
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar