Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en liten hund av sällskapsras som vägrar lägga sin ute när det är kallt på marken, är det blött kan jag bara glömma det. Inne...
2
Svar
29
· Visningar
2 117
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Märkte imorse att vår hund hade dragit på sig en hälta. Vi var ute en rejäl promenad igår och han lekte även med en annan hund, så min...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: Tell
·
Övr. Hund Vi verkar ha ett stort snackbehov så.. Here we go, Valp 2015, tråd nummer 3! :)
84 85 86
Svar
1 707
· Visningar
100 505
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hästbajs-vatten för att förebygga diarrer hos valp? Någon med erfarenhet av det? Så här skriver bloggaren: "Jag tillsätter gärna...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
13 657
·
Övr. Hund Jag har rätt länge varit med i vad jag tror är den största hundgruppen på FB, men ser det ena inlägget efter det andra som får mig att...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
8 814
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hur lär jag hunden att sätta sig framför? Vill inte behöva visa med händerna för då blir det snett och hunden blir osäker när den inte...
Svar
12
· Visningar
915
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Hur gör ni när ni klipper klorna och vad har ni för kriterier? Ligger, sitter eller står hunden? Är den på golvet, i soffan, på bord...
2
Svar
39
· Visningar
2 242
Hundavel & Ras Återigen aktuellt ang dagens artikel: http://www.lantbruk.com/lantbruk/salde-hast-fick-betala-150-000 Inte första gången en...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: skogaliten
·
Övr. Hund Den gästande salukijycken har nu vant sig vid de flesta underligheter och bekvämligheter i vår flock (man får inte jaga katter men sova...
2
Svar
20
· Visningar
2 401
Senast: Luff
·
Hundhälsa Skriver väldigt mkt trådar men kände att jag gör en enskild :D Ni som har hundar med diskbråck. Era bästa tips. Han har back on track...
Svar
6
· Visningar
4 967
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Har era hundar drabbats av kennelhosta? Kan man göra något mer än att vänta ut det? (förutom att ha koll och kontakt med veterinär).
2
Svar
31
· Visningar
2 142
Övr. Hund Tänker mig en allmän tråd, det dyker ju upp sådana här frågor emellanåt? Men kickar igång med en specifik fråga: tips på boenden i...
2
Svar
29
· Visningar
1 604
·
Hundhälsa Hej! Jag skrev i lägg för några dagar sen. Troligen är det ryggen han har ont i igen. ( diskbråck) Ringde bara en sköterska på...
Svar
2
· Visningar
2 382
Senast: Sanna89
·
Hundavel & Ras Skulle någon vänlig själ kunna förklara för mig vad skillnaden mellan en vit schäfer och en vit herdehund är? Jag har försökt att googla...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
18 669
Senast: mandalaki
·
Hundhälsa Jag åkte iväg och hälsade på min syster i 8 dagar och kom hem idag. Min mamma tog hand om min hund så länge, och det hade inte varit...
Svar
5
· Visningar
776
Hundhälsa Ruben har en längre tid haft som en liten vårta i nederkanten av ögat. Inget som besvärat honom och veterinären har inte nämnt det när...
2
Svar
39
· Visningar
7 432
Senast: kittin
·
Hundhälsa Halloj! Jag är i kontakt med veterinär men ville höra era åsikter. Vi har en fransk bulldog, han är 7 om ett halvår. I lördags så...
2
Svar
25
· Visningar
2 505
Senast: Sanna89
·
Hundhälsa Min äldsta schäfertik (9år) har vid flera tillfällen blivit ordentligt vinglig och okontaktbar. Vi har varit hos veterinär som upptäckt...
Svar
0
· Visningar
873
Senast: solan64
·
Hundhälsa Min Bichon/ Cotton tik opererades för Livmoderinflammation den 19/ 12 -16 , och nu har hennes päls blivit hel trasslig - ser typ ut som...
Svar
5
· Visningar
503
Senast: Illiana
·
Övr. Hund Jag måste få skriva av mig när det kommer till detta ämne, blir så otroligt frustrerad och vill höra lite vad ni kloka människor på Buke...
2
Svar
21
· Visningar
3 212
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar