Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har tidigare i höstas postat en tråd som handlade om min mammas boxertik som drabbats av besvärlig hälta i frambenet. Nu är det...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 377
Senast: Kijona
·
Övr. Hund Jag gör en ny tråd med risk för att frågan annars drunknar i "allmänna fodertråden", hoppas det är ok för moderator :) Jag är helt...
2
Svar
34
· Visningar
9 312
Övr. Hund I mina hundinförskaffartankar (chihuahua nr två) har jag allt mer börjat överväga en unghund eller vuxen omplacering snarare än en valp...
Svar
18
· Visningar
1 548
Senast: Acto
·
Hundhälsa Att man ska se upp med att lämna hunden i bilen sommartid vet väl alla som har hund? Men hur är det med att lämna hunden i bilen under...
2
Svar
31
· Visningar
3 985
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras En bekant till mig har bett mig om tips på ras men jag behöver nog själv lite hjälp. Det gäller en aktiv familj med två barn i...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
15 160
Senast: mackan
·
F
Hundhälsa Min lilla boxerskrutta. :cry: Arwen har mest setts här under några av mina gamla nick. Min tilltänkta brukshund, som tärde så dant på...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 074
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hjälp! För ett tag sedan snubblade jag över en sele med dubbla maggjordar, som jag nu för mitt liv inte kan hitta. Vill minnas att den...
Svar
3
· Visningar
455
Hundavel & Ras Hej! Jag letar valp och hittade en kull som verkade intressant. Jag kollade upp föräldrarna på avelsdata och det visade sig att tiken...
2
Svar
20
· Visningar
6 194
Övr. Hund Nu är ju snart hundförbudstiden här och jag har en livlig unghund som är van att få springa av sig ordentligt i alla fall några gånger i...
2
Svar
31
· Visningar
2 082
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Jag såg en annons där de skrev att två av valparna i kullen var enäggstvillingar. Kan det bli så? Hur vet man det? 7 valpar var det...
Svar
9
· Visningar
6 769
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Stjäl en fråga som dykt upp i mitt fb flöde. Blev en ganska intressant diskussion där. Vill nu se vad ni säger? Etisk fråga från...
2 3
Svar
58
· Visningar
9 042
Senast: Pudlan
·
Hundträning Visst ska det väl finnas en egen tråd för oss :) Jag ser fram att det blir officiellt från årsskiftet. Ska bli kul att träna lite mer...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 228
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·
Hundhälsa Vill ha en lätt, vass, smidig och framförallt tyst klotång! Och en man ser bra på vart man klipper. Använde en jag hittade i gömmorna...
Svar
13
· Visningar
3 362
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Jag har en vuxen tik, som inte är jättebra mentalt. Hon är osäker på nya människor (men har inga problem med andra hundar) och är i...
Svar
15
· Visningar
2 397
Senast: LindaLo
·
  • Låst
Övr. Hund 2000 inlägg i den gamla, så här kommer en ny! Jag försöker städa i köket, men ägnar 2/3 av tiden åt att försöka undvika att trampa på...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
90 082
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Behöver lite Buke-maffia-tänk. Labbetik, två år. Är med här på vårt kontor på dagarna. Känd uppfödare, ägarnas tredje labbe från samma...
2
Svar
25
· Visningar
2 854
Senast: Gnist
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har en Pomeranian tik (införd från USA). Världens goaste, underbart temperament, mycket lydig. Pomeranians är ju en stor hund i...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 414
Senast: Lia66
·
Övr. Hund Min hund äter till vardags färskfoder eller barf, men ibland är det ju praktiskt att ha med sig torrfoder på tex resa. Tyvärr tycker...
2
Svar
34
· Visningar
2 316
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Jag har en snart 5 mån ga blandrasvalp (mkt liten) som jag har svårt att få rumsren. Detta är min första hund och jag har plöjt både...
2
Svar
29
· Visningar
2 064
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30