Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rätt mot husse och därmed rätt mot hund, Man måste få kämpa för sina vänner - i hundtermer är den tid man köper inte lika kort som för oss, samtidigt måste man veta när man måste släppa och låta dem gå vidare. Det är inte lätt och det blir aldrig lättare,I försök att hålla cancern borta så länge som möjligt har Arwen opererats ett par gånger med bra resultat. Lite lönlöst förstås, men jag har inte velat neka husse. Det har fått vara hans beslut. Nu har tumörerna dock kommit tillbaka, operationen blir för stor för att kännas okej att genomföra.
I helgen ska jag få ha henne! Förbereder mig mentalt på att det blir den sista...
Nu skriver du inte vad för tumörer det är, men har cellgifter varit en möjlighet? Vår hund fick inga märkbara biverkingar av det utan mådde som vanligt. Dock är ju doserna lägre så det låter ju inte som de skulle kunna helt ta bort tumörer som redan har kommit tillbaka.
Cellgifter har inte kommit på tal då utvecklingen av tumörerna har gått väldigt fort, jag fick intrycket av att veterinären helt enkelt inte trodde på det som behandling. Jag har ju inte varit med vid besöken, så jag har fått allting berättat för mig i efterhand av husse.