R
Raderad medlem 94602
Otäcka onda jävla humanister
Jag har alltid trott att humanister är något trevligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otäcka onda jävla humanister
Jag har också en tik som inte vill att andra hundar ska nosa henne i rumpan men som gärna leker med dem bara de håller nosen i styr. Jag får också hjälpa henne på traven ibland eftersom hon är lite udda, men jag gör det genom att gå mellan när det är någon språksvag hund som inte fattar när min hund säger att hon inte vill ha en nos i röven! Jag skulle aldrig tvinga henne att bli nosad i rumpan för att någon annan hund/ägare/CM-dyrkare anser att hundar måste gå med på det, jag värnar om hennes integritet och jag skulle aldrig i helvete hålla fast henne medan hon blir våldtagen!Vi hjälpte henne på traven iom som jag skrev Tydligt....hon hälsar Aldrig på hundar på hundars sätt. Dock leker hon med hundar.
Mindre!!! Han 2 kg hon 3 kg. Nöjd!!!???Först lyfte ni upp henne för att han skulle nå, sen har ni bara vänt lite på henne och hållit undan svansen. Till att börja med undrar jag varför hanen inte skulle nå henne när hon stod på marken. Hur mycket större är han?