När brukar uppfödare höra av sig?

Fast jag tror inte de är så vanligt nu för tiden att man avmaskar i förebyggande syfte? Jag har själv inte avmaskat mina hundar på många är. Är ju samma med häst, man avmaskar ju när man ser maskar?

Att en valp är rädd för halt golv är väl inget konstigt? Vet ingen uppfödare som låter sina valpar gå fritt i hela huset. Dessa hade en valplåda och de bodde i köket, så klart de är annorlunda med golven eller?
Nej och åter nej, underlagsrädsla är INTE normalt hos små valpar!

Tänker avslutar denna tråden. Har fått svar på mina frågor och vi fick vår valp till slut. Vi är väldigt nöjda med honom han är både fin och trevlig samt ett bra psyke. Han avmaskades ikväll så han kommer inte dö av mask angrepp.

Tänker avslutar denna tråden. Har fått svar på mina frågor och vi fick vår valp till slut. Vi är väldigt nöjda med honom han är både fin och trevlig samt ett bra psyke. Han avmaskades ikväll så han kommer inte dö av mask angrepp.

Det är väl ingen som sagt att valpen kommer dö av maskangrepp?
Men det är ju inte märkligt att användare reagerar på att han inte är avmaskad.
Och underlagsrädsla är ju ingen kul grej så ja. Folk reagerar. Men superbra att den inte visar något av det idag!

Du kan inte avsluta tråden, men du kan avstå från att svara/skriva i den

• Gilla
Reactions: Sel

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 142
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Är äntligen i livet där jag kan skaffa valp igen (schäfer). Har kontakt med en uppfödare som planerar att para deras tik med en... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 497
Senast: YlvaG
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 710
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Det här är mitt första hundköp och jag känner mig rätt förvirrad hur kontakten med uppfödare egentligen går till. Jag har inte... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 148
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka