Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej, Nu är det så att min mamma vill ha en till hund :) jag ska såklart hjälpa henne och tänkte ta råd av er. Vi har ju haft settrar...
2
Svar
39
· Visningar
2 650
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag råkar ha anmält intresse för en kull korthårig collie. Hade inte tänkt säga något än, tiken är inte ens parad. MEN, jag har redan...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: machafuko
·
Hundhälsa http://www.expressen.se/nyheter/jordbruksverket-censurerade-smittskyddschef/ Hur pass farligt är det för hundar o katter?
2
Svar
22
· Visningar
4 815
Senast: Sol
·
Hundavel & Ras En i familjen kommer skaffa hund när han gått i pension om ett år, valet ligger just nu på dvärgschnauzer, en ras jag kan väldigt lite...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
7 783
Övr. Hund Ja nu va de så länge sedan Vidar va valp så ja minns inte hur länge jag lät han få mat tre gånger om dagen. Så jag frågar er...
2
Svar
20
· Visningar
12 445
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras Jag läser mycket negativt om rasavel på nätet överallt. Sjuka hundar, hundar med rädslor, hundar med överdriven exteriör, hundar som...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 387
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Nu under våren så ska jag bygga en hundgård - isolerad och uppvärmd hundkoja, inhägnad hage etc. Meningen är att hundarna ska kunna vara...
2
Svar
31
· Visningar
2 939
Senast: Luff
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har ju länge gått i hundköpartankar men vi har insett att vi inte har tiden för en valp. Vi har varit inställda på någon...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 476
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Det dyker ju upp nya frågor kring hundars hälsa titt som tätt, så jag tänkte att det kunde vara en idé att samla alla dessa frågor i en...
2
Svar
26
· Visningar
1 538
Senast: Migo
·
Hundhälsa Nu på promenaden fick min hund lite vitt slem/skum från nosen. Det har jag aldrig sett förut. Vi hade bara gått ca 20 min i lugnt tempo...
Svar
1
· Visningar
3 999
Övr. Hund Vi är och hälsar på svärföräldrarna denna helgen och ska vid lunch åka och fira mannens brorson som fyller år. Dessa bor dryga timmen...
Svar
14
· Visningar
953
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Här tar jag för mig och skapar mig en egen tråd då jag sitter och klurar på en hel del frågor. Det poppar ständigt upp flera. :sneaky...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
8 379
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Kan någon vänlig själ säga mig hur ofta man böra vaccinera sin hund? Tycker att de flesta djursjukhusen säger vart 3:e år medan SKK...
2
Svar
31
· Visningar
1 677
Hundhälsa Har eventuellt planer på att kastrera min tik då hon inte ska gå i avel och jag ser fördelen med att slippa behöva oroa mig för...
2
Svar
32
· Visningar
2 855
Hundhälsa Gör det något? Det är Friskies torrfoder.
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 815
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Min stackars hund har fått öroninflammation. Var hos veterinären förra veckan och dom tog prover som skickades iväg. Vi fick medicin...
Svar
3
· Visningar
595
F
Hundavel & Ras Jag har ingen erfarenhet av att importera hund men har lagt märke till att just Polen verkar vara ett populärt land att importera ifrån...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 528
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Hej, nu är det så att jag går i åttan ca 20 min med tåg och buss från där jag bor från 7:45 till +/- 15:00, och jag har tänkt skaffa...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 844
Övr. Hund Ni som har hundar med foderallergi; vad är de allergiska mot? Har upptäckt att vår hund är allergisk mot något i hundmaten, så nu måste...
Svar
13
· Visningar
2 289
Hundhälsa Gaia vaccinerades i fredags (vanlig Nobivac DHP) och blev igår dålig i magen med vattnig diarré. Idag fortsätter det men hon har även...
Svar
8
· Visningar
3 230
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka