Vilka "lyckade" hundraser finns det?

Det eviga problemet när vi har sittningar tillsammans med folk från andra kårer. De tenderar att bli lite lätt obekväma av vissa samtalsämnen som tydligen inte passar sig vid maten :o
Äh, mesar.
Dagens diskussion på akuten: vilka matvaror har vi plockat ut från diverse kroppshåligheter och skulle de tillsammans bli en bra sallad? :D
(Svaret är nog nej, kombinationen brysselkål och rödbetor känns lite för udda :) )

Äh, mesar.
Dagens diskussion på akuten: vilka matvaror har vi plockat ut från diverse kroppshåligheter och skulle de tillsammans bli en bra sallad? :D
(Svaret är nog nej, kombinationen brysselkål och rödbetor känns lite för udda :) )

Åh, munstycket från en dammsugare i kombination med en äldre man toppade julens samtal. Dock ingen matvara.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 949
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Nybliven bukefalist här! Ber om ursäkt ifall trådar av detta slag inte uppskattas men jag hittade ingen liknande. Jag tänkte be er...
2
Svar
37
· Visningar
4 231
Senast: Eira
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar