Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ibland önskar jag att jag kunde kasta saker på folk genom skärmen. Läser en tråd på facebook, en tjej som hämtat hem en omplacering...
Svar
13
· Visningar
1 630
Senast: mackan
·
Övr. Hund Hur perfekt måste ens liv vara för att det ska vara okej att skaffa hund? Jag menar - hur anpassat till hunden måste livet vara för att...
2
Svar
23
· Visningar
4 027
Senast: Migo
·
Hundhälsa Är lösa benbitar en självklar del av utvecklingen för en hund med armbågsledsdysplasi grad 2? Leder mer omfattande pålagringar alltid...
Svar
4
· Visningar
610
Senast: fejt
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha tips på saker att lära hunden för att underlätta vardagen. Träffade en annan hundägare en lerig dag för ett par...
2
Svar
26
· Visningar
2 046
Hundhälsa Konstig och kryptisk rubrik... Dotterns lapskavallhund (11 månader) fick sig en rejäl frambenshälta för tre veckor sedan, hur hältan...
Svar
14
· Visningar
2 980
Hundhälsa Min Jrt fick ordentligt med stryk av en rejäl amstaff under vår kvällspromenad för en knapp timme sedan. Ingen blodvite, hälta eller...
Svar
18
· Visningar
12 029
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Eftersom jag inte har så många som vill prata terrier med mig så kör jag på i ett inlägg som jag gissar att inte många här heller är så...
Svar
17
· Visningar
2 738
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Tänkte kolla mig för lite vad ni har för erfarenheter av pyo som inte opereras? Fick hem en tjänstehund för en vecka sedan, en tik på...
2
Svar
20
· Visningar
3 869
Övr. Hund Jag behöver bra bollar att kasta, som inte omedelbart blir söndertuggade. Och så något att kasta ut i vattnet för att simma efter och...
2
Svar
22
· Visningar
1 917
Senast: Inte_Ung
·
Hundavel & Ras Om man vill ha en sällskapshund och aldrig haft hund förut, vilka raser bör man titta efter då? Eget önskemål: Mellan mot liten...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
18 320
Hundhälsa Så trött på att inte folk tänker! Har haft misstankar att min hund hittar något att äta i stallet sista veckorna (ungefär sedan ägaran...
2
Svar
31
· Visningar
2 673
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Studerar normalt sett på distans = perfekt när man har hund. Ska dock ha praktik om två månader. Rör sig om tio dagar som vi måste lösa...
Svar
18
· Visningar
970
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Jag får lite smått hjärnsläpp av alla såna inlägg i diverse grupper på Facebook. Värst av allt är att folk också svarar med förslag på...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 557
Senast: Acto
·
Övr. Hund Jag har bott i lägenhet i hela mitt liv och har nu flyttat till hus och känner mig på något sätt inte trygg. Bor i ett villaområde, men...
Svar
15
· Visningar
2 403
Senast: HeddaVovven
·
Hundhälsa Hej Jag har en liten blandras tik på 9 år. Pigg och alltid varit frisk. Hon har dock aldrig varit förtjust i att tugga ben eller äta...
Svar
16
· Visningar
1 435
Senast: Lizzan
·
Hundhälsa Hej alla kunniga! Ska eventuellt ta en omplacering schäfer, 2 år. HD d på röntgen. Aldrig varit halt, aldrig haft problem, vältränad...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 578
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jävla skit fan. Efter att dagens 'ska bara klippa klorna innan jag lägger mig' utvecklats till ett tvåtimmars tilltagande svärande så...
2
Svar
37
· Visningar
8 432
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund Närmare bestämt sträckan Helsingborg-Helsingör. Måste man säga till innan man tar med hunden eller räcker det att man säger till i...
2
Svar
20
· Visningar
4 199
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund Jag behöver byta sovplats för min hund, som under sina 4 1/2 år har sovit i våran säng och är väldigt flockbunden (eller mattebunden)...
Svar
3
· Visningar
1 659
Senast: fijja
·
Övr. Hund Vi har ibland besök av andras hundar på tomten, både jakthundar som snurrat iväg från sitt spår, folk som har med sina hundar i arbetet...
Svar
12
· Visningar
897
Senast: Anders
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka