Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Det här är kanske en konstig fråga, men brukar du låta din hund åka barnvagn? Om ja, varför?Jag minns att jag såg det ett par gånger när...
Svar
11
· Visningar
3 398
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Jag funderar på att köpa en hundvagn till cykel så våra hundar kan åka med oss på cykelturer. Någon som har förslag på någon bra? Har...
2
Svar
22
· Visningar
7 225
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Jag undrar om någon kan rekommendera en bra sele till en liten nätt hund på 3 kg. Hittar bara små selar som är breda, klunsiga och mer...
Svar
14
· Visningar
2 074
Hundhälsa Hej, Det är så att min hund blev biten i örat av en annan hund i tisdags. De sydde på djursjukhuset MEN det tog jätte lång tid. Han...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Develina
·
Hundavel & Ras Är sedan 6 månader hundlös efter 20 år med hund. Min livssituation tillåter inte att ha hund just nu men om ett par år hoppas jag att...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
14 831
Senast: Nenne1
·
Hundhälsa Min kastrerade eurasier har en väldigt känslig mage. Det började (tror jag ) när han fick Rimadyl efter kastreringen. Han började då att...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: nilie
·
Svar
2 020
· Visningar
81 401
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Tidigare i veckan var vi inne i en skobutik. Personalen hade en hund med sig där, den gick omkring lös bland skor och kunder. Jag tycker...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 930
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Jag ska köpa fästinghalsband till hundarna. Brukar köpa Scalibor men har blivit nyfiken på det nya Seresto som sägs ge mindre...
2
Svar
24
· Visningar
21 803
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Ni som har hundar i liknande storlek som jag dvs 35 cm ryggmått, 7 kg, 34 cm i manken vad har ni för klövjeväska? Jag kollar nu på...
Svar
6
· Visningar
3 243
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Beställde för en vecka sen en hundgård jag spanat länge på. Kikar på orderstatus och det står fortfarande Pending på den så jag ringer...
Svar
8
· Visningar
1 333
Hundhälsa Hej, jag har precis adopterat en 4 år gammal amstaff-tik. Jag har inte mycket koll på hennes bakgrund och idag märkte jag att hon låg...
Svar
9
· Visningar
1 263
Senast: modig
·
Hundavel & Ras Vi har börjat kolla så smått på att ev. skaffa hund. Men då kommer det där med att välja ras! Sambons drömhund är en Australian Kelpie...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 721
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hej! Undrar om någon här inne är ägare av en Alaskan husky? Hur stor är hunden/vad väger den och hur gammal är den? Har själv en alaskan...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 225
Senast: YlvaG
·
Övr. Hund Hur gör alla ni med era hundar när det gäller vistelse i sovrummet? Jag är extremt känslig och lättväckt varav jag inte vill ha hunden...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 378
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Lite dramatisk rubrik kanske. Men jag eftersöker smarta/kloka tips och erfarenheter. Om några veckor ska vi hälsa på en släkting och bo...
Svar
14
· Visningar
1 704
Senast: Whirlie
·
Hundhälsa Min hund har aldrig haft problem med att vara ensam. Han kom som omplacering när han var nästan sju månader och trots stor stress, många...
Svar
19
· Visningar
2 816
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag behöver råd om bra och gott torrfoder. Vår golden blir 1 år nu och har sedan vi tog hem henne som 8 veckors varit kräsen vad gäller...
2
Svar
23
· Visningar
1 994
Övr. Hund Hundköpartankarna blir allt starkare. Det finns några saker som behöver kontrolleras och sen behöver jag komma fram till beslut. Tanken...
Svar
13
· Visningar
1 749
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Hej! Hur är tollare som allroundhund? Jag är i första hand intresserad av rally, nose work och freestyle. Även flyball verkar väldigt...
Svar
15
· Visningar
2 034
Senast: Killaloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka