Står på sidan med valpar till salu, minns inte vilken, men reagerade på att föräldrarna var några av få med MH/BPH och tävlade agility (klass 2 och 3).Vilken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står på sidan med valpar till salu, minns inte vilken, men reagerade på att föräldrarna var några av få med MH/BPH och tävlade agility (klass 2 och 3).Vilken?
Står på sidan med valpar till salu, minns inte vilken, men reagerade på att föräldrarna var några av få med MH/BPH och tävlade agility (klass 2 och 3).
Är det den som jag tror det är så är matten/uppfödaren en av mina förebilder och en av mina första tävlingslydnadsgurus ! Helt makalöst att bland annat tävla landslag i lydnad med flera hundar, och sen snabbt som attan ta sig upp från agilitynybörjare och kvala till SM i agility också med ny ras!
Det jag sett av hennes pudlar är förbannat trevligt och roligt att se ! Både lydnads - och agilitymässigt
+ @lady_vip
Sluuuuta.
Jag har inte ens börjat inleda förhandlingar med maken än, och tror som sagt att tre hundar på en gång är en för mycket för vår flock. Det väntas redan en tillökning i år, det räcker nog
Tre hundar är precis lagom
Och ska jag tolka den sista meningen som jag tänker att jag ska tolka den?
Yes, go ahead and do that
Fast det var inte hennes nuvarande hund(ar) jag tänkte på, har för mig att det var hon som lockade cirkus till aussien. Det kanske dock är fel?@Gnist har ju iofs basset fauve de bretagne, men hon kanske vill föreslå australisk terrier ändå
Fast det var inte hennes nuvarande hund(ar) jag tänkte på, har för mig att det var hon som lockade cirkus till aussien. Det kanske dock är fel?
Ha!Aha, jag tänkte att du kanske misstagit ras - de är ju inte helt olika
Då tar jag tillbaka mitt
Fast det var inte hennes nuvarande hund(ar) jag tänkte på, har för mig att det var hon som lockade cirkus till aussien. Det kanske dock är fel?
Du har helt rätt! Det var Gnist som fick mig att köpa Dagmar
Jag har inte vågat köpa en aussie efter det eftersom Dagmar var så otroligt underbar - tänk om nästa hund blir en odräglig terrier?
Därför lägger jag in förslag om min nya bruksras - brukschihuahua, dvs en chihuahua från en uppfödare som noga kollat alla rasbundna sjukor. Jag har en sån. Gullig va?
Jag tycker att chihuahuor är fantastiska sällskapshundar - min är så galet rolig och väldigt käck.
Nja, så illa är det inte, men fäller, det gör dom, speciellt när det är pälsbyte.Små, jäkliga strån som fastnar i allt inklusive fötterna...