Alaskan husky här inne?

Hängöron till trots, han är ju/väl bara 11 veckor än? Kan ju ta lång, lång tid (typ 1 år) innan öronen reser sig helt. De växer ju i takt med resten av hunden :p
Janå det har du ju rätt i :D men jag lite lite hoppas på att de lämnar hänganden, han är så söt i dem :p

Jag är inte född bakom flötet även om en del av er gärna vill tro det. Draghundsavel är oftast prestationsavel o väldigt många uppfödare har bättre koll än de som avlar på renrasiga hundar. Dock hamnar dessa hundar sällan på blocket, man avlar för att förnya sina spann o då o då byta hundar med överskottet.
Varför tyckte du att detta platsade o oseriös avel-tråden då? Som du själv säger här så handlar det ju om prestationsavel vilket verkligen inte är samma sak som oseriös avel. Att ngn någonstans tagit in en hoffe kan ju ha alla möjliga orsaker, även om det är ovanligt och knappast den ras jag tagit in.

Liknande trådar

Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 905
Senast: Nominous
·
Hundavel & Ras Hej! Min familj funderar på att köpa en hund och vi funderar på rhodesian ridgeback. Den ska vara snäll och kelig, kunna hanteras av...
2
Svar
30
· Visningar
6 844
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera lite kring om vi skulle ta en kull på vår tik men vill veta lite vad man måste tänka på osv. Vår tik är 50 %...
Svar
16
· Visningar
2 921
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag och min sambo bestämde oss under veckan; att det nu var dags för hela stora flocken att ge sig ut på en gemensam fjälltur. Vi bor så...
2
Svar
37
· Visningar
2 689
Senast: MrsScabtree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30