Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag tänkte prova och se om det kan dämpa rinnande ögon lite och kanske ge lite bättre hud på den nakna. Det står att man bara ska ge...
Svar
3
· Visningar
2 211
Senast: EmmaW
·
F
Hundhälsa Som jag har förstått det medges en kemiskt kastrerad tik generell dispens för att få delta på prov, tester och tävlingar medan en...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Sol
·
Övr. Hund Vi fick hem vår 8v valp i fredags. Vågen visar 1,8 kg. :heart I familjen (men inte i samma hushåll) finns en 6 årig Bostonterrier på 10...
Svar
18
· Visningar
3 686
Senast: spinxx
·
Hundhälsa Hej! Fick mycket påhopp i en annan tråd och blev väldigt missförstådd så försöker igen. Jag hämtade en 2årig hund för ett litet tag...
Svar
7
· Visningar
1 657
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Såg en video där en person på en gata kastar sten efter en person med schäfrar. Schäfrarna går då till attack mot personen som kastar...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 529
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Har läst en del nu i trådar här på hund på buke, som nybliven hundägare och tycker det är mycket intressanta disskussioner. Bla vad man...
2
Svar
24
· Visningar
1 973
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag är ny här på forumet men har läst mängder av rasvalstrådar och valptips här genom åren (jag är uppvuxen med hund, men har inte själv...
2
Svar
21
· Visningar
3 816
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Vi ska ev ta hand om en ettårig hanhund av samma ras som vi redan har och undrar hur vi bäst ska göra. Matte och hund kommer till oss i...
Svar
2
· Visningar
610
Senast: ponnymother
·
Övr. Hund Lokala brukshundsklubben hade MH idag och jag var med och tittade på några hundar. Mycket intressant! Men det jag funderade på är om...
Svar
3
· Visningar
508
Senast: Tingeling84
·
Hundhälsa Jag skulle bara vaccinera min 10-åriga tik och då upptäckte de en knöl i livmodern. Misstänkt även runt nått juver. Gick chockad...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Då senaste cockern tyvärr har fått somna in pga sjukdom är vi nu hundlösa och jag vill ha hund igen. Jag har totalt haft 3 cockrar. Den...
Svar
11
· Visningar
1 438
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Hund Jag funderade lite på det där. Många i diskussioner slänger ur sig att "de minsann haft hund i 25 år och vet vad de pratar om" Så då...
Svar
18
· Visningar
1 532
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras En rasvalstråd för ovanlighetens skull. Frågan är, finns ens min drömras? Aktivitetsmässigt vill jag ha en hund som klarar av att...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 932
Senast: Halvblod
·
Övr. Hund Satt nyss och åt lunch, och tillika tittade ut genom köksfönstret. Som vanligt. Då orten i allmänhet, och kvarteret jag bor i synnerhet...
Svar
17
· Visningar
3 467
Senast: Araminta
·
Övr. Hund En litet inslag om valpinköp och hundar generellt med Per Jensen. :love...
Svar
0
· Visningar
379
Senast: Lager
·
Övr. Hund Jag behover ett monster for en hundtranings vast men kan inte hitta nagot har ... Tankte att det borde finnas i Sverige dar man ar sa...
Svar
11
· Visningar
957
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Ja, vad lägger ni in i begreppet "Aktivt hem". Är det olika för olika raser till exempel? Jag är ju mitt i att omplacera en schäfer och...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 895
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras År och dagar sedan jag var aktiv på Bukefalos men kom och tänka på forumet nu när jag går i dessa tankar. I lite research-syfte hade...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
12 614
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Hej de flesta vet att våran älskade hund fick lämna oss förra året saknaden är enorm men vet att han har det bra och vi gjorde det...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Läste nyss i en artikel att det krävs hälsointyg för att få avla på brachycephala raser. Har missat detta, någon som vet om det stämmer...
Svar
18
· Visningar
1 232
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon
  • Uppdateringstråd 30