Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej på er! Jag har en 8 årig tik som har blivit helt galen. Igår på promenaden började hon äta gräs som en dåre och sprang framåt...
Svar
11
· Visningar
1 028
  • Låst
Hundavel & Ras Vi fortsätter väl. Senaste ämnen gällde bla ljudande hundar. Labradorers förändring. Färgavel och de alltid omtalade blocketannonserna.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
155 163
Senast: vallhund
·
F
Hundavel & Ras Kanin- och dvärgtypen. Jag och sambon satt igår och kikade på tv när en tax swischade förbi och jag berättade att jag har den goaste...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 996
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Ser reklam för "Duktig vovve"-paketet lite överallt. Är det någon här som prenumererar på dessa? Är det vettigt innehåll i paketen? /Lizzie
Svar
12
· Visningar
3 028
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Ja, vilka knasiga beteenden/egenskaper har era hundar? Min ena hund klagar ibland högljutt när hon känner sig ensam och eländig om jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 254
·
Hundhälsa Det var så sjukt att se för jag tittade på henne under hela förloppet. Hon vaknade imorse och ville gå ut och kissa, vilket är väldigt...
2 3
Svar
59
· Visningar
14 338
Senast: pepp
·
Hundavel & Ras Visst har vi några storpudelägare här på forumet? Jag är nyfiken på rasen men har tyvärr få i min närhet. Skulle ni vilja berätta lite...
Svar
12
· Visningar
1 393
Senast: pepp
·
Hundhälsa Fick hem en schäfer på 11 år igår, husse hade dött och han behövde ett sista hem, jättefräsh vad jag kan se. Dock tunn, men hur ska man...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 196
Senast: Unafraid
·
Övr. Hund Jag funderar på att börja åka inlines och det vore kul att kunna ta med hunden. Jag är själv rund som en gris och min kondis är...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: freja_mk
·
Övr. Hund Det här är ett "jag har aldrig varit såhär arg i hela mitt liv så jag måste skriva av mig"-inlägg. Long story kind of short: I början...
Svar
9
· Visningar
2 370
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Hund Hej! Tankarna på en till hund har börjat komma, men rasval är lite svårt så jag skulle gärna vilja veta vilken ras ni tror passar mig...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 116
Senast: Lucia999
·
Hundhälsa Märke ni av någon sådan med eran hund? Ska tydligen inträffa vid 17-22 månader ungefär. Anledningen till min fråga är att jag märkt av...
2
Svar
24
· Visningar
4 127
Övr. Hund Vår hund började, för 2 år sedan gräva i trädgården (hon är 6år). Detta i samband med att vi fick mullvadar och både vi och våra grannar...
Svar
9
· Visningar
976
Hundhälsa Är det någon som använder kickbike vid motion av små hundraser (dvärgschnauzer) här? Mina tjejer är inte superförtjust i cykeln...
Svar
14
· Visningar
2 102
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Vi var ute på promenad med dogsen. Det kommer en bil på en liten grusväg och jag ropar på Humla som går 20 meter framför mig. Hon...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: BobberiBoo
·
Övr. Hund Nu leker vi med tanken att du fick designa den perfekta hundbilen, hur skulle den bli? Vad skulle den ha för grejer och utrustning...
Svar
14
· Visningar
2 591
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Den grå-svarta är farsans jämthunds hane o den schäferliknande hunden är min o är blandis tik
Svar
0
· Visningar
269
Övr. Hund Jag har precis beställt en ny bilbur, en Artfex stl Medium, till vår lilla cockertjej. Jag hoppas det ska bli bra, den verkar passa i...
2
Svar
23
· Visningar
14 984
Senast: Silver Girl
·
Hundhälsa Jag kastrerade min tik för två veckor sedan och fick med mig lite torftiga övningar hem.. * Ta det lugnt och rastas i koppel i två...
Svar
13
· Visningar
4 736
·
Hundavel & Ras Okej, om allt i livet klaffar ( :nailbiting: ) så hoppas jag kunna köpa valp nästa år. Nu har jag en femårig flattekille, vi tävlar och...
2
Svar
24
· Visningar
1 737
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon