Min unga golden kan ibland gå ner från säng eller soffa extremt sakta. Först hänga huvudet över kanten, sedan ner med frambenen, flytta lite på frambenen, sträcka ut bakbenen och sedan kliva ner även med bakbenen. Kan ta flera minuter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min förra hund gjorde tvärtom ibland. Han satte rumpan i knät och hade frambenen i markenMin stora vinthund, saluki korsning, älskar att sitta i knä men tyvärr har han kommit på att han är alldeles för stor så nu sitter han i knä med bara framdelen, bakdelen står han med på golvet.
Ser rätt roligt ut och han kan stå så läääänge och gosa
Så har alla mina dobbisar gjort,dom har varit bannlysta från soffliggning men sitter man i någons knä eller sitter på soffkanten med alla 4 benen i golvet så räknas det ju inte......eller?Min förra hund gjorde tvärtom ibland. Han satte rumpan i knät och hade frambenen i marken
Så gör mina damer med - men på en matta inomhus. Morgongympa för att mjuka upp ryggen, för överkroppen är still medan bakkroppen gungas fram och tillbakaDvärgschnsuzern ska alltid torka av skägget mot soffan samtidigt som han grymtar som en gris efter varje måltid eller när skägget blivit blött.
Mamma Mu gör morgongnugg. Dvs ligger på rygg och sprattlar i spenaten och knorrar nöjt. Skönast verkar det vara när det är frost på backen.
Så gör mina damer med - men på en matta inomhus. Morgongympa för att mjuka upp ryggen, för överkroppen är still medan bakkroppen gungas fram och tillbaka
Mina hundar har inga knasiga beteenden. Helt normala. Så det så
Jamen det är väl självklart. Jag menar det är ju fullt normalt att vara en alldeles egen rivningsfirma i sig självMina hundar har inga knasiga beteenden. Helt normala. Så det så
Eller hurMina hundar har inga knasiga beteenden. Helt normala. Så det så