Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag vill hitta ett torrfoder som: - innehåller svensk köttråvara - har små foderkulor, många kulor per deciliter - är prisvärt och lätt...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Ny bukehund! Kullsyskonen Fridolf och Frodo har nu även fått hit sin syster Karla (Fiina). På kollo än så länge, vart det leder i...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
15 521
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Jag vill ge min valp Mush Vaisto Puppy. Enligt enligt utfodrningstabellen ska hon ha 3 bollar. Jag kan läsa men det känns så lite. Hon...
Svar
17
· Visningar
3 801
Övr. Hund Jag skulle vilja ha en väst med "klappa inte" eller liknande till hunden. Han ogillar nya människor så jag tänkte det kunde underlätta...
2
Svar
34
· Visningar
7 812
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Jag hörde något konstigt från nedre våning och släpade mig dit för att titta (ligger nerbäddad i sängen då jag är sjuk). Hittade Camaro...
2
Svar
38
· Visningar
14 800
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Funderar av olika anledningar på att kastrera Ila. Hon är en 5årig aussie med viss (troligen förvärvad) social osäkerhet mot både hundar...
2
Svar
21
· Visningar
7 586
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Vad tänker ni spontant på för raser som passar in på det här: *Mellanstor *Lite pälsvård *Lågt viltintresse *Arbetsvillig men ändå inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 028
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Vi är tillbaka på västlandet igen. Tänkte att det är lika bra att jag gör en egen tråd åt mina kommande bildbomber på hundar, får...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
14 608
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund De finns både på Facebook och har hemsida. Det handlar om rehabilitering av aggressivt beteende. De jobbar i hela Sverige och utomlands...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 454
Senast: yennork
·
Övr. Hund Jag blev bjuden till en vän för att övernatta i Danmark en natt i sommar (Innan jag kör vidare till Falsterbo). Kom att tänka på deras...
Svar
16
· Visningar
1 869
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Vad gör man då? Jag vet att det är min utmattningsdepression som talar nu. Men jag kan inte rå för att jag känner mig kvävd och låst av...
Svar
17
· Visningar
4 049
Senast: Lejonelle
·
G
Övr. Hund Jag har en omplacering (en Cockerpoo) som är sex år som jag nu har haft i två år. I den tidigare familjen var hunden aldrig ensam hemma...
2 3
Svar
56
· Visningar
24 014
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Ska börja rallykurs på torsdag och börjar fundera över tävlingspremiär i sommar :D. Då dyker ju en del praktiska frågor upp, som var...
2
Svar
35
· Visningar
2 365
Hundhälsa Lite förvånande, men jag verkar få hundar gratis som behöver omplaceras. Rashundar, från bra linjer som hamnat fel och behöver nya hem...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 698
Senast: Dandylinn
·
Övr. Hund Igår blev min hund biten av vår grannes hund. Dom har fått hälsa tidigare i koppel när vi just flyttat hit för några månader sen och...
2
Svar
35
· Visningar
3 336
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Jag har märkt det både med min förra hund och min nuvarande. Många hanhundar försöker rida och jucka på dom. De är mer ihärdiga mot...
Svar
15
· Visningar
5 687
Senast: purity_666
·
Hundavel & Ras Som diskuterats lite här på forumet är det svårt att skaffa sig en ärlig bild av hur pälsen är på en viss ras eftersom att...
Svar
5
· Visningar
1 512
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Jag har en valp på 14 veckor som råkade ut för ändtarms prolapse. Hon "krystade" ut tarmen i samband med när hon försökte bajsa. Det...
Svar
6
· Visningar
2 083
Senast: Deluxe
·
Övr. Hund Först lite bakgrund till det hela innan jag kommer till min frågeställning (kan bli långt detta): Hundägarna i det här fallet är mina...
2
Svar
29
· Visningar
3 707
Senast: DizAngel
·
Övr. Hund Hur plockas de ut? Läser att det skiljer en del mellan olika beskrivares bedömning när man kollar utvärderingen SKK gjort. Fina siffror...
Svar
1
· Visningar
585
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka